گوشت دو هزار تومان گران شد

ئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت:هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۳ هزار تومان به مغازه‌دار و ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش ۲هزار تومانی نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۳هزار تومان به مغازه‌دار و ۴۷تا ۴۸هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی کمبود عرضه دام و خروج قانونی و غیرقانونی دام را دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت در بازار دانست و افزود: از مسئولان تقاضا داریم از خروج غیرقانونی دام از مرزهای کشور جلوگیری کنند و در غیر این صورت نوسان قیمت ادامه دار خواهد شد.

ملکی قیمت گوشت در بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به کمبود عرضه و توزیع گوشت های وارداتی، قیمت دام زنده دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گرفت به طوریکه هم اکنون هر کیلو دام زنده ۱۸ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰تومان توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تأثیر نوسان نرخ دلار بر بازار گوشت، تصریح کرد: نوسان نرخ دلار برای قاچاقچیان انگیزه قاچاق دام زنده را به وجود می آورد و تنها تأمین گوشت مورد نیاز شرکت‌های بسته‌بندی از طریق واردات تا حدودی از نابسامانی بازار جلوگیری کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید