گزارش جی پلاس؛

کاپیتان ایران رکورد قاره کهن را شکست!/ نوجوان ایرانی، امتیازآورترین بسکتبالیست تاریخ آسیا شد

کاپیتان تیم بسکتبال نوجوانان ایران در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیا، با کسب 39 امتیاز، رکورد امتیازآوری در تاریخ این رقابت ها را شکست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم بسکتبال نوجوانان ایران در حالی در دومین مسابقه اش در رقابت های قهرمانی آسیا را امروز (چهارشنبه) با پیروزی پشت سر گذاشت که کاپیتان تیم ایران با عملکرد خارق العاده اش تاریخ ساز شد. متین آقاجان پور در برد 93 بر 84 ایران مقابل چین تایپه، 39 امتیاز بدست آورد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد. تعداد امتیازی که برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها توسط یک بازیکن ثبت شده است و آقاجانپور را رکورد دار این بخش در دنیا کرده است.

آقاجانپور در 32 دقیقه ای که در این مسابقه در میدان بود، 39 امتیاز، ده ریباند و سه پاس منجر به گل داشت و دبل دبل( دو آمار دو رقمی) کرد.

علیرضا مرتضوی و امیرحسین علیاری هم دیگر بازیکنان موثر ایران در مسابقه بودند که کار خود را با تاثیر گذاری 16 و 14 به پایان بردند.

تیم ایران با این پیروزی با ایستادن در صدرجدول گروه خود، به طور مستقیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش جی پلاس؛ در پایان رقابت های بسکتبال نوجوانان آسیا، چهار تیم برتر سهمیه رقابت های قهرمانی جهان که تیرماه در آرژانتین برگزار می شود را کسب می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید