انتقاد سرمربی الغرافه از عملکرد داوری در دیدار با الجزیره

سرمربی ترکیه الغرافه بعد از شکست برابر الجزیره به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. او تاکید کرد که طارمی و اسنایدر با وجود بیماری و مصدومیت به میدان رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الغرافه قطر با شکست تلخی که برابر الجزیره امارات متحمل شد از  دور رقابت‌ها حذف شد. الغرافه که در هفته دوم دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از الجزیره امارات پذیرایی کرد همچون دیدار رفت با نتیجه‌ سه بر دو تن به شکست داد تا شانسی برای صعود به دور بعد نداشته باشد و عملا از دور رقابت‌ها حذف شود.

بولنت، سرمربی ترکیه‌ای الغرافه در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. او گفت‌: ما در ورزشگاه خانگی خود به میدان رفتیم اما همه تصمیماتی که داور گرفت به سود حریف بود. عملکرد داور خوب نبود و تصمیمات او باعث شد تا ما بازنده بازی شویم.

او ادامه‌ داد: وسلی اسنایدر بیمار بود و با آمپل خاص به این دیدار رسید و طارمی هم چنین وضعیت داشت و هر دو بازیکن را مجبور شدیم که از بازی تعویض کنیم. من سرمربی تیم هستم و نه جادوگر. بر این باور هستم که برای نتیجه‌ گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا باید بسیار بهتر از  این ظاهر شد. با این حال از بازیکنان تیمم که نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تشکر می‌کنم.

در این گروه الاهلی با یازده امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و الجزیره امارات هم با هشت امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی است و دیدار پایانی دوم تکلیف صدرنشین را مشخص خواهد کرد. تیم های الغرافه و تراکتورسازی هم قبل از  هفته پایانی سقوط خود را قطعی کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید