پرسپولیس از پدر سردار آزمون شکایت می کند

بعد از آن که برانکو در مورد لژیونرهای تیم ملی فوتبال انتقاداتی انجام داد، این موضوع به مذاق لژیونرها خوش نیامد و حتی باعث شد پای بستگان آنان نیز وسط کشیده شود!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ خلیل آزمون پدر سردار آزمون که سابقه بازی در تیم ملی والیبال و منتخب مازندران و گنبد را در کارنامه دارد با ارسال پیامکی به سرمربی پرسپولیس، او را تهدید کرد.

خلیل آزمون در این پیامک از عبارات تهدیدآمیزی همچون «با تو برخورد خواهم کرد»، «یک روز تو را پایین می‌کشم»، «تو چه کسی هستی که حق داری درباره پسرم حرف بزنی»، «دهانت را ببند و سرت به کار خودت باشد»، «کاری با تو می‌کنم که فراموش نکنی» و... نسبت به صحبت‌های فوتبالی برانکو پیش از بازی با سایپا واکنش نشان داد.

هر چند پدر سردار آزمون بلافاصله پس از انتشار پیامک‌ تهدیدآمیزش تلفن همراه خود را از دسترس خارج  کرد اما با این وجود این اقدام انتقاداتی را به دنبال داشت.

اینکه پدر یک بازیکن ولو ملی‌پوش و گلزن چه حقی دارد درخصوص یک سرمربی فوتبال اینگونه عمل کند، پرسش بزرگی است. اگر قرار بود پدر هر فوتبالیست مطرحی علیه مربیان شاغل در فوتبال حرف بزند باید هر روز شاهد مصاحبه‌های رنگارنگ پدر لیونل مسی، مادر کریستیانو رونالدو یا پدر نیمار و بستگان و اقوام لوئیس سوارس و... در دنیا بودیم.

حرکت غیرقابل توجیه خلیل آزمون به رغم آن که واکنش خاصی از سوی برانکو به دنبال نداشته اما باعث عصبانیت و دلخوری مسئولان باشگاه پرسپولیس شده است.

شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدامات قانونی برای شکایت از خلیل آزمون را انجام بدهند تا به قول معروف دیگر کسی جرأت نکند سرمربی خارجی آنها را تهدید کند.

حالا باید منتظر ماند و دید انتهای این کنش و واکنش به کجا ختم خواهد شد؟!

دیدگاه تان را بنویسید