در گفت و گو با جی پلاس؛

نورافکن: الهلال به دنبال غرور از دست رفته است/ کارمان در لیگ قهرمانان تمام نشده

مدافع چپ استقلال می گوید بازی این تیم با الهلال تشریفاتی نیست چرا که استقلال به دنبال صدرنشینی بوده و الهلال هم به دنبال بردن ما و پس گرفتن غرور از دست رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پیروزی 2 بر صفر استقلال برابر الریان این تیم را 9 امتیازی کرد و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود استقلال از گروه D، موسوم به گروه مرگ آسیا مسجل شده است. بعد از استقلال، العین با 7 امتیاز، الریان با 6 امتیاز و الهلال با 2 امتیاز در رده‌های دوم تا سوم جای دارند.

هفته آینده و پایانی این رقابت‌ها با دیدار استقلال - الهلال  و العین و الریان پیگیری می‌شود که این هفته از مسابقات برای الهلال تشریفاتی است اما استقلال برای صدرنشینی و العین و الریان برای صعود از گروهشان تلاش می کنند.

علی رغم صعود استقلال از دور گروهی، آبی پوشان برای صدرنشینی نیاز به تساوی در بازی پایانی برابر الهلال دارند تا در صورت پیروزی العین برابر الریان، صدرنشین گروهشان باقی بمانند. استقلال در صورت صعود  از گروهش به عنوان صدرنشین، در دور بعد با تیم دوم گروه D روبه رو می شود که به احتمال زیاد ذوب آهن تیم دوم این گروه خواهد بود ولی فعلا فقط تکلیف الدوحیل به عنوان صدرنشین این گروه مشخص شده که استقلال در صورت دومی با این تیم قدرتمند رو به رو خواهد شد.

استقلالی‌ها برای این دیدار دو بازیکن کلیدی خود به نام روزبه چشمی و امید ابراهیمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند اما شفر نشان داده به خوبی توانایی استفاده از بازیکنان نیمکت نشین تیمش را دارد.

گل زودهنگام به الریان به ما کمک کرد

امید نورافکن، دفاع چپ ملی پوش استقلال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره پیروزی تیمش مقابل می گوید: بازی را خوب شروع کردیم و گل زودهنگام به افزایش اعتمادبه نفس بازیکنان هم کمک کرد. در ادامه بازی عقب نشینی نکردیم و توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم و پیروز این دیدار شویم.

او درباره صعود تیمش از مرحله گروهی خاطرنشان کرد: از ابتدای مسابقات هدفمان صعود از گروه بود. مسابقات لیگ قهرمانان را برخلاف لیگ برتر خوب شروع کردیم و در هر بازی امتیاز گرفتیم و نهایتا یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها صعودمان قطعی شد. خوشحالم که صعود کردیم اما هنوز کارمان تمام نشده است و باید برای صدرنشینی، مقابل الهلال هم به میدان برویم.

الهلال به دنبال پس گرفتن غرور از دست رفته است

دفاع چپ استقلال درباره دیدار استقلال و الهلال و انگیزه کم تیم سعودی، تصریح کرد: نمی توان گفت این تیم کم انگیزه است. آن ها در این فصل نتایج خوبی نگرفتند اما این به خاطر آمادگی سه تیم دیگر بود. با وجود صعود نکردن، الهلال با پیروزی برابر استلال غرور از دست رفته خود را به دست می آورد اما ما با تمام قوا به میدان می رویم تا پیروز بازی شویم.

نورافکن درباره تاثیر غیبت دو هافبک دفاعی استقلال برای این بازی به جی پلاس می گوید: مطمئنا چشمی و ابراهیمی دو بازیکن کلیدی استقلال هستند اما ما بدون آن ها هم می توانیم بازی کنیم و بازیکنان خوبی داریم. انشاء الله مشکل دیگری پیش نمی آید و از این بازی سربلند خارج می شویم.

امیدوارم در یک ماه آینده سربلند باشیم

بازیکن استقلال همچنین درباره برنامه پرفشار تیمش در روزهای آینده، تاکید کرد: لیگ برتر به روزهای پایانی خود رسیده و از طرفی لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را هم پیش رو داریم. امیدوارم این یک ماه هم به خوبی سپری شود و سربلند باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید