پس از تساوی مقابل نسف قارشی؛

برانکو: به این امتیازی که گرفتیم راضی هستیم/ امروز همه بازیکنانم خوب بودند

سرمربی پرسپولیس گفت: به این امتیازی که گرفتیم راضی هستیم و می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نسف قارشی ازبکستان و صعود به جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ قهرمانان در نشست خبری اظهار کرد: به این امتیازی که گرفتیم راضی هستیم و می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. امروز، بازی خیلی مهمی برای تیم ما بود. توقع داشتیم بازی سختی امروز داشته باشیم. تیم نسف امروز متفاوت تر از بازی رفت ظاهر شد. توقع داشتیم این تیم با تمام انرژی خود مقابل ما بازی کند.

او ادامه داد: هر چند گلی رد و بدل نشد اما بازی مهیج بود. با این حساب نسف باید خوش شانس‌تر از این‌ها باشد که بتواند به مرحله بعد صعود کند. بازیکنانم خیلی تلاش کردند گل بزنند. نسف خیلی خوب بازی کرد و برای ما آسان نبود که گل بزنیم و بازی را ببریم. من از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی داشتند. مسافرت خوبی داشتیم. از همه چیز رضایت دارم و تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش می‌تواند قهرمان آسیا شود گفت: در کنفرانس دیروز هم گفتم که در گروه ضعیفی نیستیم. همه تیم ها قوی هستند. امروز نشان دادیم می توانیم مقابل همه تیم ها بازی کنیم. بازی امروز این امید را به من داد که مقابل همه تیم‌ها بازی کنیم. در نهایت ما در بازی پایانی با السد بازی می کنیم تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بالاتر صعود کنیم.

برانکو در واکنش به اینکه تیمش تا چند درصد مقابل نسف خوب بازی کرد گفت: خیلی سخت است که بخواهیم درصدی بگوییم چون بازی متفاوتی بود. خیلی مسائل است که مربوط به رقیب شما می شود. نسف امروز خوب بود و نود دقیقه برای گلزنی تلاش کرد. در چنین شرایطی نمی‌توانید دقیقا نوع بازی مطلوب‌تان را اجرا کنید. نسف نشان داد بازیکنان جوانی دارد که می توانند در آینده موفق شوند.

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان هر دو تیم افزود: خیلی سخت است از کسی نام ببریم. به خصوص درباره تیم خودم دشوار است. احساس می‌کنم امروز همه بازیکنانم خوب بودند. شماره ۲۰ نسف خیلی خوب بازی کرد. شماره ۱۰ نسف هم خوب بود. شماره ۶ و ۷ هم خوب بودند. آن‌ها یک بازی تهاجمی ارائه کردند. شما شاهد بازی های ما بودید و می دانید که بازی ها متفاوت هستند.

او درباره استفاده نکردن از بازیکنان خارجی تیمش مقاب نسف قارشی گفت: بشار رسن در تیم ملی عراق بود و در دقایق کمی با ما تمرین کرد. رادوشویچ هم دروازه‌بان دوم ما بود. منشا هم روی فرم ایده آل خود نبود. ضمن اینکه سال گذشته با بازیکنان ایرانی به مرحله نیمه نهایی رفتیم.

برانکو در واکنش به اینکه تیمش می‌تواند السد را در تهران ببرد و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود گفت: البته اینگونه است. همانطور که دیدید نسف توانست السد را در خانه ببرد. ما مقابل السد برای پیروزی به میدان می‌رویم و از حضور تماشاگران نیز استفاده می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید