اسماعیلی فر: برای زنده نگه داشتن شانس صعودمان باید الاهلی را ببریم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی به دشواری کار تیمش مقابل الاهلی عربستان اشاره کرد و گفت:‌ اگر کمی شانس با ما یار باشد با کسب شش امتیاز از دو بازی بعدی‌مان از گروه A لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دانیال اسماعیلی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا بازی مهمی داریم، اما شرایط جدول طوری شده که فکر می‌کنم با هشت امتیاز هم می‌توانیم از گروه A صعود کنیم. مسلماً مقابل الاهلی بازی سختی خواهیم داشت، اما برای زنده نگه داشتن شانس صعودمان از مرحله گروهی مجبوریم که بازی فردا را ببریم.

وی افزود: ما نیم‌نگاهی هم به دیگر بازی گروه‌مان داریم. اگر کمی شانس با ما یار باشد، ان‌شاءالله با شش امتیاز از دو بازی بعدی‌مان از گروه A لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد احتمال کاهش کیفیت بازیکنان به‌خاطر فشارهای موجود روی آنها، گفت: وقتی فوتبالیست در این سطح بازی می‌کند، باید این فشارها را هم تحمل کند. وقتی یک بازیکن اسم بازیکن حرفه‌ای روی خودش می‌گذارد، باید همه فشارها را تحمل کند و نباید این مسائل در کیفیت بازی‌اش تأثیرگذار باشد.

اسماعیلی‌فر ادامه داد: با این حال نمی‌شود این قضیه را انکار کرد که می‌شود هر نوع فشاری را تحمل کنیم. بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم وقتی به اواخر فصل می‌رسند، طبیعتاً از لحاظ بدنی و روحی تحلیل می‌روند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

به گزارش تسنیم, دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب مسابقات گروه A لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:50 فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید