ساغلام: بازیکنان باکیفیت زیادی در ترکیب‌مان نداریم/ باید واقع‌بین باشیم

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:‌ باید واقع‌بین باشیم و با داشته‌های‌مان بازی کنیم، چون بازیکنان باکیفیت زیادی در ترکیب‌مان نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ارطغرول ساغلام پیش از بازی الاهلی عربستان - تراکتورسازی، اظهار داشت: ما چهار بازی خیلی خوب انجام دادیم، اما متأسفانه نتوانستم نتیجه لازم را بگیریم. الان فقط شش امتیاز در دست ماست که باید سعی کنیم این دو بازی را ببریم و شش امتیاز را از آن خودمان کنیم.

وی افزود: ما شناخت خیلی خوبی از الاهلی داریم، آنها بازیکنان خیلی خوب و تیم باکیفیتی دارند. می‌دانیم که بازی خیلی سختی مقابل الاهلی داریم، چراکه این تیم هم به دنبال پیروزی مقابل تراکتورسازی است.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری راجع‌به وضعیت بد سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر ایران، گفت: حق با شماست، درست است که ما در لیگ برتر ایران شرایط خوبی نداریم و در جایگاه خوبی نیستیم، اما نمی‌توانیم برای هر بازی چهار یا شش بازیکن را در ترکیب‌مان تغییر بدهیم، چون اصلاً بازیکنانی با این کیفیت نداریم که بخواهیم چنین کاری انجام بدهیم.

ساغلام ادامه داد: ما باید واقع‌بین باشیم و با داشته‌های‌مان بازی کنیم، چون بازیکنان باکیفیت زیادی در ترکیب‌مان نداریم. درست است که شانس کمی برای صعود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داریم، اما سعی می‌کنیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و به دنبال پیروزی باشیم. در حال حاضر به بازی با الاهلی فکر می‌کنیم و بعد از آن است که به فکر بازی‌ بعدی‌مان در لیگ برتر ایران خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید