مربی سپیدرود رشت: گام بلندی برای بقا برداشتیم

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با شکست دادن پارس جم گام بلندی برای بقای سپیدرود برداشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امامی فر مربی تیم فوتبال سپید رود رشت بعد از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم گفت:تبریک می‌گویم به بازیکنان سپیدرود عیدی خوبی به هواداران دادیم این کمترین کاری بود که انجام دادیم، ما در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم.

وی در ادامه گفت: خوشحالم که توانستیم برنده از میدان خارج شویم و این نتیجه گام بلندی است که سپیدرود در لیگ برتر بماند. از هواداران تشکر می‌کنم، این کوچک‌ترین کاری بود که توانستیم انجام دهیم تا دل هواداران شاد شود.

امامی‌فر در ادامه اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در سازمان لیگ و تعطیلات زیادی که وجود داشت مطمئناً بسیاری از تیم‌ها افت می‌کنند، به‌هرحال ما سعی کردیم از تعطیلات استفاده کنیم، تعطیلاتمان را کم کردیم تا بیشتر تمرین کنیم. از تفکرات علی کریمی استفاده کردیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی تاکید کرد: ما نیمه اول خوب نبودیم و تیم پارس جنوبی چند موقعیت روی دروازه ما خلق کرد اما در نیمه دوم با توجه به تغییرات تاکتیکی و بازیکنانی که وارد زمین شدند باعث شد تا بهتر بازی کنیم. سعی کردیم میانه‌های زمین فوتبال مالکانه انجام دهیم. طبیعی است با توجه به شرایطی که داریم نتوانیم مثل بازی با سایپا خوب بازی کنیم و به دنبال این باشیم که ۳ امتیاز را کسب بگیریم تا شرایط‌مان در جدول بهتر باشد. مهم ۳ امتیاز این بازی بود که خدا را شکر توانستیم بگیریم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان در خصوص داوری اظهار داشت: به نظرم داوری فوق‌العاده بود،‌ بالاخره در جریان بازی اعتراض می‌کنیم و عکس‌العمل‌هایی از سوی مربیان صورت می‌گیرد به خاطر جو بازی است و این اعتراض‌ها در فوتبال طبیعی است. من در مصاحبه‌های قبلی‌ام هم گفته‌ام با توجه به شرایط حساس لیگ از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که از داوران باتجربه استفاده کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود به‌هرحال تیمی مثل سپیدرود هواداران زیادی دارد و چشم یک استان به این تیم است، ولی در این بازی داور فوق‌العاده سوت زد و تبریک می‌گویم به این داور خوب ایران.

 

دیدگاه تان را بنویسید