افاضلی: شک نکنید نفت در لیگ برتر می ماند/ امروز تیم بهتر برنده میدان شد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است شاگردانش در دقایق ابتدایی بازی مقابل استقلال احترام زیادی به این تیم گذاشته‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ هومن افاضلی پس از شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول شروع خوبی نداشتیم. تیم ما احترام زیادی به استقلال گذاشت و بازیکنانم استرس داشتند.

وی افزود: البته شرایط تیم ما بعد از 25 دقیقه بهتر شد. ضمن اینکه استقلال نیز به ویژه در خط میانی فوق‌العاده بود. ما سعی کردیم با استفاده از نفرات جدید روند بازی را تغییر بدهیم، اما آنها نتوانستند این کار را انجام بدهند. به‌هرحال معتقدم امروز تیم بهتر برنده میدان شد.

سرمربی نفت تهران گفت: استقلال چون در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده بود، شرایط بهتری نسبت به ما داشت. بین این دیدار و بازی قبلی ما، یک ماه فاصله وجود داشت و در این مدت نیز نتوانستیم بازی دوستانه‌ای داشته باشیم. این موضوعی بود که امروز هم در زمین حس کردیم.

افاضلی در پاسخ به این سؤال که «آیا نفت تهران در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر؟»، عنوان کرد: شک نکنید که نفت در لیگ برتر می‌ماند. ما چهار بازی دیگر در لیگ داریم که هر کدام از آنها مثل یک فینال است. هر چه به آخر لیگ نزدیک شویم، بازی‌ها نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. امیدوارم در دو بازی آینده نتایجی کسب کنیم که برای دو دیدار آخر در لیگ برتر آسوده خاطر باشیم.

وی درباره انتخاب بهترین بازیکن دیدار امروز گفت: دوست دارم بازیکنی از تیم خودم را انتخاب کنم، اما خب معمولاً چنین اقدامی از تیم برنده انجام می‌شود. بنابراین ترجیح می‌دهم بهترین بازیکن میدان را معرفی نکنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید