گزارش جی پلاس از نبود ییراهن رزرو برای بازیکنان تیم ملی برابر تونس

تیم نخست آسیا لباس رزرو ندارد/ فرافکنی فدراسیون فوتبال در پوشاندن اشتباهش

به دلیل نبود پیراهن رزرو در رختکن ایران، میلاد محمدی مقابل تونس، یک نیمه با لباس پاره بازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در جریان دیدار ایران و تونس، یقه پیراهن میلاد محمدی در کشمکش با بازیکن حریف پاره شد و این بازیکن تا پایان نیمه نخست با همین سر و وضع به کار خود ادامه داد و در خلال نیمه نخست برای محمدی پراهن جدیدی تهیه نشد.

همین موضوع موجب اشاره مزدک میرزایی به احتمال نبود پیراهن رزرو در رختکن ایراد شد و او گفت که شاید تیم ملی پیراهن رزرو ندارد و برای همین موضوع محمدی راهی رختکن نشده است.

تیم ملی فوتبال ایران و تونس، میلاد محمدی

 

بعد از بازی، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای این موضوع را به شدت تکذیب کرد و به تصویری از رختکن ایران استناد کرد که پیراهن رزروی مقابل پیراهن های تیم ملی قرار دارد.

طبق بررسی های خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ در نیمه نخست بازی، پیراهن رزرو برای تیم ملی در نظر گرفته نشده بوده و استناد فدراسیون فوتبال به وجود پیراهن رزرو کامل اشتباه است چرا که طرح پیراهن رزرو ایران متفاوت با طرح پیراهنی است که بازیکنان تیم ملی در بازی با تونس به تن کردند.

پیراهن هایی که بازیکنان ایران در بازی با تونس به تن کردند،  از پیراهن هایی با خط های مشکی در انتهای آستین استفاده شده بود. همچنین در این پیراهن، سه خط سفید به جای شانه در پهلوها قرار داشت و یقه پیراهن ساده و به رنگ قرمز است. به تصویر زیر نگاه کنید:

تیم ملی فوتبال ایران

این در حالی است که پیراهن رزرو کاملا متفاوت از پیراهن اصلی تیم است چر که یقه پیراهن به رنگ سفید است و سه خط سفید آدیداس روی شانه ها قرار دارد و اگر در خلال نیمه نخست محمدی این پیراهن را به تن می کرد، یک آبروریزی بزرگ به وجود می آمد.

با این حال در بین دو نیمه، تدارکات تیم ملی با چسباندن لوگو و شماره محمدی روی یکی از پیراهن های خام، پیراهن جدیدی را برای محمدی تهیه کردند.

به گزارش جی پلاس؛ علی رغم اینکه هنوز از پیراهن تیم ملی برای حضور در جام جهانی رونمایی نشده، فدراسیون فوتبال برای بازی های دوستانه هم لباس مشخصی برای تیم ملی ندارد و از چندین مدل لباس خام آدیداس در طرح های مختلف استفاده می کند که یکی از مشکلات آن در بازی با تونس به چشم آمد.

دیدگاه تان را بنویسید