پیام دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی به یک مدیر

حسین عبدالهی دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی در پیامی از زحمات مهدی شفیعی تقدیر و انتصاب شهرام کرمی به مدیریت مرکز هنرهای نمایشی را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پی جابجایی رئیس مرکز هنرهای نمایشی، حسین عبدالهی دبیر این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی، در پیامی از زحمات و حمایت های بی دریغ و همه جانبه مهدی شفیعی نسبت به جامعه تئاتر و بویژه تئاتر دانشگاهی در سالیان اخیر تشکر کرد و انتصاب شایسته شهرام کرمی را تبریک گفت.

در متن پیام حسین عبدالهی آمده است:

«جناب آقای مهندس مهدی شفیعی، به پاس تلاش‌ها و زحمات ارزنده‌ای که جنابعالی در طول مدت تصدی مدیریت تئاتر کشور نسبت به جامعه تئاتری، بویژه تئاتر دانشگاهی و دانشجویان تئاتر داشته‌اید صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و امید است در انجام امور پیش رو همواره موفق و موید باشید، توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

و همچنین به نمایندگی از طرف دانشجویان و دانشگاهیان، انتصاب شایسته و امید بخش جناب آقای شهرام کرمی را به سمت ریاست مرکز هنرهای نمایشی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم با حسن تدبیر والایی که پیش از این نیز در عرصه‌های مختلف مدیریتی در حضرتعالی مشاهده شده، روزهای پرفروغ را برای هنرمندان این مرز و بوم رقم بزنید و همچون گذشته حامی و همراه جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران باشید.»

دیدگاه تان را بنویسید