اسنوکربازان زیر ۲۱ سال کشورمان راهی میانمار می شوند

مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی که دیر به جمع شاگردان کی روش اضافه شده، در جایگاه VVIP ورزشگاه حضور دارد. تماشاگران حاضر در ورزشگاه به نوبت بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی را تشویق کردند. اشتباه بارز دروازه بان سیرالئون در جایگیری و عکش العمل دیر هنگام او منجر به ثمر رسیدن دومین گل ایران روی شوت آرام و کم جان علی قلی زاده شد. برخلاف بازی های رسمی و دوستانه گذشته، کارلوس کی روش کمتر در کنار زمین حاضر می شود و مارکار آقاجانیان این وطیفه را بر عهده دارد. بازیکنان ایران بعد از گلزنی به سیرالئون خوشحال خاصی انجام ندادند و به سرعت بازی را شروع کردند. در پایان نیمه نخست بازی، تعداد هواداران به حدود 4000 نفر می رسد. در حالی که طارمی قصد حضور در رختکن تیم ملی را داشت، برای خروج از جایگاه، با هواداران تیم ملی مواجه شد و به درخواست اکثریت آن ها برای گرفتن عکس سلفی نه نگفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، مسابقات اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی آسیا  27 اسفندماه 96 تا چهارم فروردین ماه97 در کشور میانمار انجام خواهد شد.

تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب مهران ارشادی، امین سنجایی و شروین امیدوار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. همچنین رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا در بخش بانوان نیز همزمان با این مسابقات برگزار می‌شود که اکرم محمدی امینی و پریسا درویشوند به عنوان نمایندگان ایران در آن حضور دارد.

همچنین رقابت‌های اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی آسیا و مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در بخش بانوان با قضاوت بیژن امجدی داور بین المللی کشورمان همراه خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید