اختصاصی جی پلاس؛

اعلام تاریخ مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی/ زمان آبادی: عقیلی و قربانی شانس بیشتری برای خواندن سرود تیم ملی دارند

با هماهنگی های انجام شده، مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه، دهم خرداد در تالار وحدت برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در حالی که تیم ملی اردوهای خود برای حضور قدرتمند در جام جهانی 2018 روسیه را پشت سر می‌گذارد، فدراسیون فوتبال هم به دنبال برگزاری مراسم‌های مختلف در جهت حضور آبرومندانه تیم ملی در این مسابقات است.

یکی از برنامه‌های ویژه فدراسیون برای بدرقه تیم ملی، برگزاری مراسمی با حضور مقامات دولتی و ورزش است که در همه ادوار گذشته حضور تیم ملی در جام جهانی برگزار شده است که در خلال ان از سرود رسمی تیم ملی هم رونمایی می‌شود.

بعد از برگزاری جلسات مختلف، مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی مشخص شده و دهم خرداد این مراسم با حضور مسئولان عالی رتبه و ورزشکاران و بازیکنان تیم ملی برگزار می‌شود.

غلامحسین زمان آبادی - رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه می‌گوید: ان شاء الله برنامه بدرقه روز دهم خرداد در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و همه مقامات و اهالی ورزش و فوتبال حضور دارند.

او درباره رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال می‌گوید: از سرود جام جهانی نیز رونمایی می شود و ارکست سمفونی ملی کشور این قطعه را آماده می کند. طبق قراردادی که با بنیاد روکی امضا کردیم، شش خواننده نامزد اجرای این قطعه هستند که در نهایت سه نفر بر اساس اینکه چقدر مورد اقبال مردم هستند، انتخاب می‌شوند.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره اسامی خوانندگان احتمالی گفت: سالار عقیلی، علیرضا قربانی که شانس بیشتری دارند و چهار خواننده دیگر جزء نامزدها هستند که به زودی بنیاد رودکی گزینه نهایی را معرفی می کند.

** گفت و گو: فرهاد بهارفر

دیدگاه تان را بنویسید