علی کریمی: ستاره های الجزایر و تونس در بهترین تیم های دنیا بازی می کنند

بازیکن تیم ملی ایران گفت: الجزایر و تونس بازیکنان خوبی دارند و در تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی کریمی در پایان تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اردوی خوبی است. بازیکنان خوبی دور هم جمع شده‌اند و بازی‌های تدارکاتی مناسبی هم در نظر گرفته شده که خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی ادامه داد: با تیم‌هایی همچون سیرالئون، الجزایر و تونس بازی خواهیم کرد که بازیکنان خوبی دارند و در تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند. قطعاً آنها با آمادگی کامل برابر ایران حاضر می‌شوند ما هم تلاش می‌کنیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بازی با سیرالئون عنوان کرد: بدون شک بازی با این تیم می‌تواند یک دیدار تمرینی خوب باشد. به نظر من تیم‌های بزرگ دنیا هم از این دست بازی‌ها دارند با توجه به اینکه این بازی در روز مخصوص فیفا نیست شرایط خوبی دارد، ما دو بازی خوب در روزهایی انجام می‌دهیم که مربوط به فیفا نیست.

کریمی با اشاره به نزدیک شدن به سال ۹۷ گفت: در عید نوروز چند روز ابتدایی همه تعطیل هستند و به نظر من آزادند تا هرکاری می‌خواهند انجام دهند و هرچه می‌خواهند بخورند چون پس از آن باید در طول سال مثل همیشه بسیار زحمت بکشند. امیدوارم سال خوبی همراه با سلامتی و تندرستی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید