برای سومین بار متوالی؛

قهرمانی شاگردان کارخانه در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال بانک سرمایه با غلبه بر خاتم اردکان برای سومین بار متوالی به عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ در دومین بازی فینال لیگ برتر والیبال، بازیکنان خاتم اردکان پس از حذف تیم‌های مدعی سایپا و شهرداری تبریز با اعتماد به نفس و خود باوری لازم در سالن اختصاصی خود به مصاف بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال رفتند. تاکید بانک سرمایه در این ست استفاده از قدرت امتیازگیری شهرام محمودی و برندگی محمد موسوی در روی تور بود. بازیکنان خاتم هم بیشتر ترجیح دادند از مرکز تور و از منطقه 3 به زمین حریف حمله کنند. تیم میزبان پا به پای بانک سرمایه تا امتیاز 21 هم پیش آمد ولی در نهایت 25 بر 21 شکست خورد.

تیم خاتم، ست دوم را بدون انرژی و روحیه آغاز کرد. آنها در طول ست تسلیم حریف پرمهره خود بودند و حرفی برای گفتن نداشتند. بانک سرمایه در این ست 25 بر 13 برنده شد. سرویس‌های موثر بازیکنان سرمایه و اشتباهات متعدد بازیکنان خاتم دلیل ثبت این نتیجه بود.

خاتم اردکان ست سوم را بهتر را شروع کرد و مصطفی کارخانه در حالی که تیمش 4 بر 2 عقب بود، نخستین وقت استراحت فنی را تقاضا کرد. بازیکنان میزبان با کمترین اشتباه تا پایان ست پیش رفتند و با درخشش جواد حسین آبادی با نتیجه 25 بر 21 برنده شدند.

ست چهارن اما باز هم برتری بانک سرمایه همراه بود و با نتیجه 25 بر 20 به پایان رسید تا مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 3 بر یک برنده بازی و قهرمان لیگ شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید