تور جهانی والیبال ساحلی - عمان

پیروزی تیم ملی والیبال ساحلی ایران مقابل ایتالیا

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی ) در نخستین دیدار خود در جدول مقدماتی تور جهانی عمان 2 بر صفر ایتالیا را شکست داد .

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، تور جهانی تک ستاره عمان از 23 تا 26 اسفندماه در کشور عمان برگزار می‌شود و ثبت‌نام نهایی این رقابت‌ها عصر روز گذشته در محل برگزاری مسابقات در مسقط عمان انجام شد.

بر این اساس، تیم‌های ملی الف (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) و ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) ایران در جدول اصلی و دوازده تیمی تور جهانی تک ستاره عمان قرار گرفتند و تیم ملی ج ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) نیز در جدول مقدماتی این رقابت‌ها قرار گرفت.

رقابت‌های جدول مقدماتی از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد و تیم ملی ج ایران در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده ایتالیا رفت و توانست با تنیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد. این نماینده ایران در بازی دوم جدول مقدماتی به مصاف برنده دیدار آلمان و سوئیس خواهد رفت.

در جدول مقدماتی تور جهانی تک ستاره عمان 16 تیم برای چهار سهمیه جدول اصلی با یکدیگر رقابت می کنند. دیدارهای جدول اصلی این مسابقات نیز از صبح پنج شنبه شروع می شود.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی پوشان ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید