در گفت و گو با جی پلاس؛

خسرو حیدری: نبردن العین در آزادی فقط یک دلیل داشت!/ سال 96 را با سربلندی به پایان بردیم

مدافع کهنه کار استقلال می‌گوید، اسفند برای تیمش ماه بسیار سختی بود اما آنها با سربلندی سال 96 را به پایان بردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ شاگردان وینفرد شفر در نسختین دیدار خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین امارات بودند و با پشتیبانی حدود 90 هزار هوادار وارد زمین شدند. استقلال در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

در نیمه دومالعین فشار حملات خود را افزایش داد و بعد از دو دقیقه پاسکاری، قفل دروازه حسین حسینی توسط شیوتانی باز شد. در واپسین دقایق بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی برای زدن گل دوم داشتند اما دروازه‌بان ها فراتز از انتظار ظاهر شدند تا بازی با تساوی به پایان برسد.

آبی پوشان پایتخت می‌توانستند با برد العین صعودشان را تاحدود زیادی قطعی کنند اما از این فرصت استفاده نکردند و در حال حاضر به صورت مشترک با الریان در رده نخست گروه شان قرار دارند.

مصدومیت دو بازیکن کلیدی استقلال یعنی تیام و غفوری، در نیمه دوم از فشار حملات استقلال کم کرد و العین توانست به سمت دروازه استقلال حمله کند.

با این حال مدافع راست و کهنه کار استقلال می گوید تیمش در دقایق پایانی بازی با العین با افت بدنی مواجه بود و خستگی مانع از پیروزی تیمش شد.

 خسرو حیدری در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره توقف استقلال در آزادی می‌گوید: بازی دشواری مقابل العین داشتیم اما می توانستیم برنده بازی شویم. در دقایق پایانی تیم از نظر بدنی افت کرد و العین توانست روی یک شوت به گل برسد. خیلی سعی کردیم راه نفوذ این تیم را ببندیم اما از پشت محوطه جریمه گل خوردیم.

او با اشاره به حضور بیش از 100 هزار هوادار استقلال در داخل و خارج استادیوم می گوید: آنها نشان دادند که در موقعیت های حساس کنار ما هستند. در طول بازی حمایت خوبی از ما داشتند و واقعا در طول بازی کمک حال ما شدند. العین تیم بزرگی در آسیاست و حضور هواداران قدرت ما را مقابل این تیم چند برابر کرد. همیشه ممنون هواداران بودم و الان هم به حضور در استقلال افتخار می‌کنم.

مدافع استقلال درباره مصدومیت دو بازیکن کلیدی این تیم و افت استقلال در نیمه دوم، تاکید کرد: طبیعی بود العین به واسطه دریافت گل جلو بکشد. ما در دقایق زیادی از بازی انسجام خوبی داشتیم و اجازه ندادیم این تیم به دروازه نزدیک شود اما در دقایق پایانی با افت بدنی مواجه شدیم و العین توانست از روی شوت پشت محوطه جریمه به ما گل بزند. اگر خستگی وجود نداشت، مطمئنا العین را می بردیم.

حیدری با بیان اینکه اسفند برای استقلال، ماه خیلی سخت بود، گفت: ما بازی های سختی را در یک ماه اخیر برگزار کردیم. بازی با الهلال، الریان، پرسپولیس، فولاد و دو بار هم با العین بسیار سخت بود اما ما موفق بودیم. همه بازیکنان تلاش کردند تا سال را به خوبی به پایان برسانیم. فکر می کنم با سربلندی از این ماه خارج شدیم.

مدافع استقلال درباره برنامه تیمش برای سال 97 گفت: برنامه ما مشخص است و در تمام مسابقات باید برای برد بازی کنیم. در لیگ به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و در جام حذفی هم باید به قهرمانی برسیم. در آسیا هم به دنبال صعود از گروه و رسیدن به مراحل بالاتر هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید