در گفت و گو با جی پلاس؛

عمر عبدالرحمان: مایه خوشحالی است با علی کریمی مقایسه شوم/ خوشحالم ایرانی ها من را می شناسند

بهترین بازیکن سال 2016 آسیا می گوید مایه خوشحالی است که او را با علی کریمی مقایسه می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ یکی از حساس ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تقابل استقلال و العین در ورزشگاه آزادی بود که حدود 80 هزار هوادار استقلال به صورت نشسته و ایستاده بازی را تماشا کردند.

در روزی که استقلال از حضور هوادارانش هم بهره می‌برد، توانست روی یک پنالتی مشکوک دروازه العین را باز کند و تا اواسط نیمه دوم پیروز میدان شود اما آغاز یک کار تیمی از عمر عبدالرحمان، کاپیتان این تیم زمینه ساز گل تساوی بود. در ادامه بازی هر دو تیم چند موقعیت داشتند اما بازی با تساوی یک بر یک تمام شد تا امیدهای العین برای صعود به دور دوم مسابقات زنده بماند.

العین می‌تواند در هفته بعد این مسابقات که در سال 97 برگزار می‌شود، با یک پیروزی در امارات می‌تواند زمینه های صعود به دور بعد را فراهم کند.

بهترین بازیکن سال 2016 آسیا با ستایش از عملکرد هم تیمی هایش در ورزشگاه آزادی می گوید کسب نتیجه تساوی در حضور هزاران هواداران استقلال نتیجه ایده‌آلی است و می توانند برای بازی های بعد امیدوار بمانند.

عمر عبدالرحمان، بازیکن شماره 10 العین و کاپیتان این تیم در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ ابتدا درباره کسب یک امتیاز در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به نظرم کسب یک امتیاز در آزادی بد نبود. با این تساوی، مانع از پیشرفت استقلال در جدول رده بندی شدیم و می توانیم برای دو بازی بعد امیدوار بمانیم.

او با تاکید بر اینکه هواداران استقلال، فشار زیادی به العین وارد کردند افزود: قبلا هم این جو را در ایران دیده بودم اما بازی کردن در حضور هزاران هوادار دشوار است. با این حال بعد از گذشت دقایق ابتدایی توانستیم بهتر بازی کنیم و لیاقت پیروزی در این بازی را داشتیم. دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند.

عمر عبدالرحمان و پژمان منتظری

کاپیتان العین درباره علاقه هواداران ایرانی برای گرفتن عکس با او می گوید: خوشحالم که در ایران هم من را می شناسند. همیشه هواداران ایرانی به من لطف داشتند.

او درباره شباهتش به علی کریمی در نوع فوتبالی که دارد هم به جی پلاس گفت: علی کریمی را می شناسم و می دانم به او مارادونای آسیا می گفتند. مایه خوشحالی است که من را با او مقایسه می کنند. کریمی در امارات فوتبالیست شناخته شده ای است. او آنقدر خوب بود که در بایرن مونیخ هم بازی کرده است.

عبدالرحمان همچنین درباره شانس صعود تیمش به دور دوم مسابقات، اظهار کرد: ما یک بازی در خانه داریم و باید الهلال را ببریم. اگر این تیم راببریم، قطعا به دور بعد هم صعود می کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید