آخرین اخبار از وضعیت جوی کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اغلب مناطق کشور بدون بارش خواهند بود، از نفوذ سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احد وظیفه ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشور اظهار کرد: بنا بر تحلیل نقشه‌ها و داده های هواشناسی، امروز (سه‌شنبه 22 اسفندماه) در استان‌های شرقی کشور از جمله کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار باران، همراه با وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. همچنین به دلیل وزش باد احتمال وقوع گرد و خاک در این استان‌ها وجود دارد.

وی افزود: امروز به دلیل نفوذ جریانات خنک و مرطوب به نوار شمالی کشور، بارش باران و مه‌گرفتگی در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: فردا و پس فردا (چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 اسفندماه) اغلب نقاط کشور بدون بارش خواهد بود تا اینکه در اواخر روز پنجشنبه موج بارشی از شمال غرب و غرب به کشور نفوذ می‌کند.

وظیفه تاکید کرد: از امروز تا پنجشنبه در اغلب نقاط کشور روند افزایش کند دما (حدود 3 درجه سلسیوس) خواهیم داشت. همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 اسفندماه)؛ صاف، همراه با وزش باد خواهد بود همچنین تهران در اواخر وقت افزایش ابر خواهد داشت. بیشترین و کمترین دمای تهران در این دو روز به ترتیب 19 و 8 درجه سانتیگراد و 21 و 10 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید