نرخ اقامت در هتل‌های یزد در ایام نوروز چگونه است؟

رییس جامعه هتلداران استان یزد با تاکید بر نرخ جدید اقامت در هتل‌های استان در سال جاری تغییر قابل ملاحظه‌ای نسبت به قبل نداشته است، نرخ کنونی هتل‌های استان را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «سید امیر ناصر طباطبایی» نرخ‌‌گذاری هتل ‎‎ ها هر ساله در اوائل فصل پاییز انجام می‌‌شود و قبل از شروع سال میلادی جدید به آژانس‌های گردشگری ابلاغ می‌‌شود که در سال میلادی تغییر قابل ملاحظه ‎‎ ای رخ نداده است .

وی در نرخ‌های امسال هتل‌های یزد به ویژه در آستانه نوروز، تصریح کرد: در حال حاضر نرخ هر شب اقامت در هتل‌های یک ستاره برای اتاق یک تخته 71 هزار تومان و دو تخته 102 هزار تومان، برای هتل دو ستاره نیز یک تخته 120 هزار و دو تخته 200 هزار تومان و برای هتل‌های سه ستاره نیز به ترتیب یک تخته و دو تخته 190 هزار و 300 هزار تومان است.

طباطبایی اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره را نیز برای یک شب اقامت در اتاق یک تخته به ترتیب 245 و 290 هزار تومان و برای اتاق دو تخته نیز به ترتیب 410 و 480 هزار تومان اعلام کرد.

به گفته وی، البته به جز ایام نوروز، در سایر فصول این نرخ‌‌ها گاهاً با 50 درصد تخفیف برای مسافران داخلی و خارجی لحاظ می‌‌شود .

عضو کمیسیون عالی واحد های اقامتی، پذیرایی و تفریحی کشور در مورد میزان استقبال امسال از هتل‌های استان نیز اظهار کرد: استقبال از هتل ‎‎ های استان تاکنون و در مقایسه با سال گذشته خیلی خوب نبوده است که البته شرایط اقتصادی نیز در این موضوع بی ‎‎ تاثیر نبوده است چرا که سفر به عنوان یکی از کالاهای نیمه لوکس در هنگام بروز مشکلات اقتصادی اولین کالایی است که از سبد خانوارها خارج می‌‌شود .

وی خاطرنشان کرد: البته اقداماتی در این   راستا با محوریت بخش خصوصی در حال انجام است تا از طریق ایجاد همکاری مشترک و تعامل استان‌های یزد، فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری کشور، توسعه گردشگری در بخش مرکزی کشور به شکل بهتری رقم بخورد.  

طباطبایی همچنین از برقراری تعاملاتی بین بخش خصوصی با شرکت هواپیمایی ترکیش در موضوع تبلیغات و بازاریابی در  این حوزه خبر داد و گفت: براساس این تعامل که با همکاری معاونت گردشگری شکل گرفته است، محتوی تولیدی صنعت گردشگری و هتل داری در خطوط هوایی این شرکت تبلیغ و اطلاعرسانی می‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به فعالیت بسیار خوب تشکل‌ها و آژانس‌های گردشگری و راهنمایان تور استان که حتی بعضاً به طور مستقیم تورهای گردشگری خارجی را پذیرش و به استان دعوت می‌کنند، بهره‌گیری مناسب‌تر از این ظرفیت غنی استانی را خواستار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید