دستگیری ۳۷۸ سارق در طرح رعد

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای هشتمین مرحله طرح «رعد»گفت: ۸۷درصد کشفیات ما در عملیات‌های اخیر، مواد محترقه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین رحیمی در حاشیه هشتمین مرحله از طرح «رعد» اظهار کرد: این طرح با هماهنگی قوه‌قضائیه و طی ۴۸ ساعت انجام شد و حاصل آن، دستگیری صدها سارق، کشف اموال مسروقه و ضبط مواد مخدر و مواد محترقه بوده است.

وی ادامه داد: در این عملیات ۲۴۹ مخفیگاه سارقان با حکم قضایی شناسایی و بازرسی شد و در مجموع ۳۷۸ سارق و مالخر را دستگیر کردیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به منهدم ساختن ۶۰ باند سرقت گفت: در این طرح ۱۲۳ خودروی سرقتی، ۸۳۰ دستگاه موتورسیکلت، ۱۴۳ موبایل و ۱۴۱ ضبط صوت به همراه ۷ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

رحیمی با بیان اینکه ارزش اموال سرقتی کشف شده ۴ میلیارد تومان بوده است، افزود: طرح‌های پلیس با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی بخش دیگری از این طرح را شناسایی و دستگیری فعالان در حوزه مواد مخدر خواند و تصریح کرد: در هشتمین مرحله از طرح «رعد» ۲۴۱ خرده‌فروش دستگیر شدند؛ ضمن اینکه ما ۱۶ باند توزیع را شناسایی و منهدم کردیم که از آنها ۸۸ کیلوگرم موادمخدر به دست آمد.

رئیس پلیس پایتخت تهران در پایان با بیان اینکه پلیس آمادگی صد درصدی برای کاهش حداکثری آسیب‌ها در چهارشنبه‌سوری را دارد، گفت: ۸۷ درصد کشفیات اخیر ما مواد محترقه بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید