گزارش جی پلاس؛

ستاره هایی که در سال 96 ازدواج کردند + تصاویر/ استقلالی ها رکورد زدند!

سال 96 با ازدواج متعدد اهالی ورزش همراه بود و جوانان زیادی راهی خانه بخت شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ سال 96 برای ورزش ایران روزهای پر فراز و نشیبی داشت اما در این بین تعدادی از ورزشکاران وارد برهه جدیدی از زندگی شخصی خود شدند.

سال گذشته برای اهالی ورزش از یک منظر خاص، بسیار خوب بود. تعدادی از ورزشکاران ایرانی در رشته های مختلف، تصمیم به ازدواج و زندگی متاهلی گرفتند تا برهه مجردی و آفت هایی که در این دوران وجود دارد را پشت سر بگذارند.

نکته جالب تر اینکه اکثر ورزشکارانی که پا به دنیای متاهلی گذاشتند موفق تر هم ظاهر شدند و در رشته حرفه ای خود به توفیقات جدیدی دست یافتند.

فوتبالی ها با توجه به شهرت بیشتر، عمدتا بیش از سایر ورزشکاران مورد رصد هستند و این طور به نظر می رسد که تعداد فوتبالیست های تازه متاهل نیز بیش از سایر رشته ها بود که در این بین بازیکنان استقلال با ثبت 5 ازدواج، رکورد زدند!

** در ادامه نگاهی می اندازیم به اسامی و شرایط ورزشکارانی که در سال 96 وارد زندگی مشترک شدند:

کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد

مهاجم ملی پوش حال حاضر المپیاکوس یونان یکی از برجسته ترین ورزشکاران ایران بود که تصمیم به ازدواج گرفت. او در اواسط سال 96 با صوفیا کالولی، دختر یکی از تاجران متمول یونان نامزد کرد. صوفیا چند روز بعد تصویری را از انگشتر زمردی که کریم برای او تهیه کرد بود منتشر کرد تا همه را از ازدواج شان با خبر سازد. کریم در حال حاضر شانس آقای گلی یونان را دارد.

احسان حاج صفی

احسان حاج صفی

هافبک چپ پای المپیاکوس هم پاییز امسال به جمع متاهل ها پیوست تا زندگی مشترکش را با همسرش آغاز کند. احسان برخلاف کریم با دختری ایرانی ازدواج کرد. او بعد از ازدواج با همسرش از پانیونیوس به المپیاکوس منتقل شد و روزهای خوبی را سپری می کند.

سارا سادات خادم الشریعه

سارا سادات خادم الشریعه

شطرنج باز زن شماره یک ایران هم در 19 سالگی تصمیم به ازدواج گرفت و با اردشیر احمدی ازدواج کرد. همسر او ورزشکار نیست ولی در همه مسابقات مهم و بین المللی هم خادم الشریعه را همراهی می کند.

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی

هافبک دفاعی استقلال و تیم ملی در نخستین روزهای سال 96 متاهل و باجناق خسرو حیدری شد. امید که رابطه نزدیکی با خسرو حیدری داشت، تصمیم به ازدواح با خواهر زن خسرو گرفت تا علاوه بر متاهلی، باجناق خسرو هم شود. ابراهیمی چند روز قبل از سوی هواداران به عنوان برترین بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد.

سپیده توکلی

سپیده توکلی

دختر دو و میدانی کار تیم ملی ایران، در سال 96 زندگی مشترک خود را شروع کرد. سپیده توکلی بانوی ورزشکار دو و میدانی در رشته‌های هفت‌گانه، پنج‌گانه و پرش ارتفاع با انتشار تصویری در حساب کاربری اینستاگرام خود از ازدواجش با ایمان روغنی خبر داد؛ روغنی مربی سپیده توکلی هم محسوب می شود. توکلی مدتی پیش رکورد پرش ارتفاع ایران را شکست.  

یعقوب کریمی

یعقوب کریمی

مدافع و هافبک چپ سابق استقلال تهران و فعلی استقلال خوزستان در نخستین روزهای زمستان با نیکی مهرابی، بایگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. کریمی چند روز بعد از ازدواجش راهی استقلال خوزستان شد تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

سید حسین حسینی

سید حسین حسینی

دروازه بان ملی پوش استقلال هم امسال زندگی متاهلی خود را شروع کرد. مراسم ازدواج او در شیراز برگزار شد و تعدادی از استقلالی ها راهی این شهر شدند. حسینی همزمان با شروع زندگی مشترکش، عملکرد خوبی را در استقلال ارائه کرد و به تیم ملی و دروازه استقلال رسید و این روزها حسابی خوب کار می کند.

علی قربانی

علی قربانی

مهاجم شماره 9 استقلال در نخستین روزهای اتمام لیگ شانزدهم راهی سوادکوه شد و مراسم ازدواجش را برگزار کرد. در مراسم ازدواج این بازیکن هم بازیکنان و مربیان استقلال حضور داشتند.

کاوه رضایی – فرنوش شیخی

فرنوش شیخی و کاوه رضایی

مهاجم شارلوا بلژیک در زمان حضور در استقلال نامزدی خود با فرنوش شیخی، والیبالیست تیم ملی را علنی کرد. در حال حاضر هردوی آن ها در بلژیک حضور داشته و برای شارلوا در فوتبال و والیبال بازی می کنند تا تنها زوج لژیونر ایران باشند.

مهران عسکری - نورتاتار

مهران عسکری

تکواندو کار تیم ملی هم ابتدای سال 96 با نورتاتار قهرمان تکواندو ترکیه ازدواج کرد. مراسم این دو در حضور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برگزار شد و رسانه های خارجی هم آن را پوشش دادند.

محمدرضا اخباری

محمدرضا اخباری

دروازه بان ملی پوش سایپا هم جزو متاهلان ورزشی امسال بود. در مراسم ازدواج او هم اهالی ورزش از جمله علی دایی حضور داشت. البته اخباری بعد از ازدواج با مصدومیت مواجه شد و فعلا نمی تواند برای تیمش بازی بازی کند.

دیدگاه تان را بنویسید