در گفت و گو با جی پلاس؛

سید جلال حسینی: برای صعود بی دردسر باید الوصل را در امارات ببریم/ گرشاسبی به تنهایی از عهده پرسپولیس بر نمی آید/ امیدوارم حمایت مسئولان با تبعیض همراه نباشد!

کاپیتان پرسپولیس می گوید حمایت ها از پرسپولیس به عنوان بهترین تیم ایران کافی نیست اما از سایر تیم ها حمایت خوبی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس در اولین مسابقه از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه شنبه) از ساعت 18:45 (به وقت ایران) در دبی به مصاف الوصل امارات می رود.

آنها در بازی رفت با دو گل در ورزشگاه آزادی پیروز شدند که در آن فرشاد احمدزاده و علی علیپور برای پرسپولیس گلزنی کردند تا این تیم شکست برابر استقلال در دربی و مقابل السد در هفته دوم این رقابت ها را به فراموشی بسپارد. پیروزی شاگردان برانکو در سومین دیدارشان موجبات صدرنشینی این تیم به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده ازبکستان و قطر را هم فراهم کرد تا با خیال آسوده برای بازی برگشت مقابل الوصل آماده شود.

الوصلی ها با وجود شکست در تهران، امید زیادی در کشور خودشان دارند چرا که با کسب یک پیروزی می توانند امیدوار به صعود باشند و اختلاف شش امتیازی با صدر جدول را حل کنند.

به هواداران حق می دهم از ما دلخور باشند

سید جلال حسینی رهبر خط دفاعی پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ با تشکر از هواداران بخاطر حمایت در بازی رفت، اظهار کرد: واقعا انتظار نداشتیم در بازی رفت 40 هزار هوادار برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند. ما در بازی های اخیر خوب نبودیم و به آن ها حق می دادیم از تیم ما دلخور باشند.

او تاکید کرد: بعد از شکست در دربی، تیم ریکاوری روحی و روانی کرد تا برای بازی با الوصل آمادگی کامل داشته باشد. در طول بازی دیدید که توانستیم این تیم را در تمام نقاط از کار بیاندازیم و از چندین و چند موقعیتی که داشتیم، دو گل بزنیم. حضور هواداران در این بازی تیم حریف را هم غافلگیر کرد و انگیزه بازیکنان را بالا برد.

به دنبال صعود مقتدرانه هستیم

کاپیتان پرسپولیس درباره پیچیده تر شدن صعود تیم ها از این گروه به دلیل حضور سه تیم شش امتیازی گفت: وضعیت ما خوب است اما باید از سه بازی آینده حداقل دو پیروزی کسب کنیم. البته ما به دنبال هر 9 امتیاز این بازی ها هستیم تا با اقتدار و به عنوان تیم نخست به دور بعد کنیم.

او درباره دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الوصل در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، و آخرین وضعیت آمادگی تیمش، به جی پلاس گفت: خوشبختانه در وضعیت خوبی بسر می بریم و حضور چند روزه قبل از بازی برگشت در دبی، باعث شد، اکنون در آمادگی بالایی مهیای بازی فردا باشیم. با وجود انجام بازی خارج از خانه اما هدف پرسپولیس واقعا پیروزی برابر الوصل است. می دانیم کار سختی داریم اما برای صعود بی دردسر باید این بازی را ببریم.

مسلمان مقابل الوصل خوب بازی کرد

حسینی درباره بازگشت محسن مسلمان به ترکیب پرسپولیس نیز می گوید: رقابت در پرسپولیس برای رسیدن به ترکیب خیلی سخت است. همه بازیکنان آماده هستند و باید در طول فصل آماده باشید. محسن هم در بازی رفت با الوصل خیلی خوب بازی کرد. برانکو بهترین ترکیب را برای هر بازی انتخاب می کند.

امیدوارم تبعیضی در حمایت از تیم ها نباشد

مدافع پرسپولیس با اشاره به حمایت نشدن تیمش توسط مسئولان می گوید: ما در سال های اخیر بهترین تیم ایران بودیم اما هیچ وقت مسئولان تیم را حمایت نکردند. الان مشکلاتی در تیم داریم که نیازمند کمک فوری مسئولان است. گرشاسبی به تنهایی نمی تواند از پس یک باشگاه بزرگ مانند پرسپولیس بر بیاید. امیدوارم تبعیضی وجود نداشته باشد!

دیدگاه تان را بنویسید