اختصاصی جی پلاس

بازگشت قهرمان مخالف به آغوش فدراسیون/ هادی ساعی مدیر فنی جدید تیم ملی تکواندو

هادی ساعی که از منتقدان فدراسیون تکواندو به شمار می آمد؛ مسئولیت مدیر فنی تیم ملی را برعهده می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در ادامه تغییرات در کادرفنی تیم ملی تکواندو، پس از سرمربی شدن فریبرز عسگری و بازگشتش به تیم ملی، این بار شاهد حضور هادی ساعی در تیم فنی و به عنوان مدیر فنی تیم های ملی هستیم.

طبق شنیده ها ساعی که پیش از این رابطه اش با پولادگر، رئیس با سابقه این رشته شکراب شده بود، پس از آشتی کنان اخیر، به فدراسیون نزدیک شده و این بار مدیریت فنی تیم های ملی را در اختیار گرفته است.

ساعی که پرافتخارترین تکواندوکار و همچنین ورزشکار تاریخ ایران در ادوار المپیک است بلافاصله پس از پایان دوران بازیگری اش هم یک بار در زمان رضا مهماندوست مدیر تیم های ملی شده بود و حالا پس از چند سال و تجربه کار سیاسی در شورای شهر، بار دیگر به فدراسیون بازگشته و مدیریت فنی تیم های ملی را در اختیار گرفته است.

موج تغییرات جدید در کادر فنی تیم ملی تکواندو از برکناری عجیب مهدی بی باک آغاز شد و حالا هم با آمدن ساعی ادامه پیدا می کند.

این طور که به نظر می رسد فدراسیون پولادگر قصد دارد با استفاده از نام و اعتبار فنی ساعی، نقص های کادر فنی را پوشش داده و از حواشی محتمل جلوگیری کند.

ساعی هم که طی سال های اخیر رابطه خوبی با پولادگر و فدراسیونش نداشت، حالا می خواهد به این فدراسیون بازگردد و باید دید سرنوشت این همکاری جدید او با مدیر کارکشته تکواندو چه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید