صادق محرمی در گفت و گو با جی پلاس؛

مدافع پرسپولیس: به این زودی دربی را فراموش نمی کنیم/ هواداران مقابل الوصل به ما کمک کنند

مدافع راست و جوان پرسپولیس معتقد است، عملکرد پرسپولیس در دربی هیچ جای دفاعی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ دربی 86 تهران، جمعه برگزار شد و استقلال توانست با تک گل وریا غفوری پرسپولیس را متوقف کند. پیروزی استقلال در این دیدار، قهرمانی زودهنگام پرسپولیس را به سال آینده موکول کرد تا شاگردان برانکو برای رسیدن به چهارمین قهرمانی خود تا سال 97 صبر کنند.

بعد از شکست پرسپولیس، برانکو در جمع خبرنگاران قبول کرد که در انتخاب تاکتیک مناسب برای داربی اشتباه کرده و به منتقدانش احترام می گذارد.

بازیکنان پرسپولیس هم که از بای بد خود در دربی سرخورده بودند کمتر به خبرنگاران پاسخ دادند و به جز کمال کامیابی نیا و یکی، دو نفر دیگر همه با سرهایی پایین افتاده، ورزشگاه را ترک کردند.

صادق محرمی که به عنوان بازیکن نیمکت نشین پای در میدان گذاشته بود، نتوانست در سمت راست زمین از پس امید نورافکن و فرشید اسماعیلی بر بیاید و تلاش هایش یرای ساختن موقعیت بی ثمر بود. او درباره دربی 86 پایتخت می گوید که عملکرد تیمش به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

مدافع راست و جوان پرسپولیس که این روزها اخبار زیادی درباره انتقالش به دینامو زاگرب کرواسی وجود دارد در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ انجام داد که در ادامه می خوانید:

جی پلاس: از دربی شروع کنیم. بازی چطور بود.

خوب بازی نکردیم و چیزی برای گفتن وجود ندارد. عملکرد پرسپولیس در دربی، به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

جی پلاس: با وجود اختلاف امتیاز خوبی که با سایر تیم ها دارید، هواداران باز هم از شکست در دربی ناراضی هستند.

حق دارند از تیم گلایه کنند. دربی برای همه هواداران است. نمی توانم از بازی تیم مان دفاع کنیم. به اندازه کافی بد بودیم.

جی پلاس: فکر نمی کنی شکست در دربی شرایط روحی و روانی تیم را در آستانه بازی در لیگ قهرمانان آسیا، بهم بریزد؟

قطعا بازیکنان ناراحت هستند و نمی توانند به این زودی شکست را فراموش کنند. با این وجود نیاز داریم از فضای دربی کاملا خارج شویم و به آسیا فکر کنیم.

جی پلاس: سومین بازی تیم تان در آسیا مقابل الوصل امارات و در آزادی است. چه نظری درباره این مسابقه داری؟

بازی دشواری داریم. الوصل چیزی برای از دست دادن ندارد و ما هم باید شکست برابر السد را جبران کنیم و دیگر امتیازی را از دست ندهیم.

جی پلاس: در بازی با الوصل هواداران می توانند به شما کمک کنند؟

از هواداران می خواهم در بازی با الوصل کنار ما باشند و ما را تنها نگذارند. نیاز به حمایت آن ها داریم تا روحیه تیمی خودمان را پیدا کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید