در گفت و گو با جی پلاس؛

محمد انصاری: پیروزی دربی و قهرمانی لیگ را با هم می خواهیم/ شاید در دقایق پایانی نتیجه مشخص شود

مدافع ملی پوش پرسپولیس می گوید، به دنبال تجربه خوشحالی همزمان پیروزی دربی و قهرمانی لیگ برتر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تغییرات گسترده برانکو پیش از دربی پایتخت در تیمش نه تنها مانع از حضور محمد انصاری در ترکیب اصلی نشد بلکه او از پستی به پست دیگر منتقل شد تا ارزش او در بازی های تیمش مشخص شود.

بازیکن با اخلاق پرسپولیس در دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان از جناح چپ زمین به مرکز خط دفاعی رفت تا بعد از مدت ها به عنوان مدافع میانی ایفای نقش کند و بهترین عملکرد را در غیاب دو مدافع مرکزی و اصلی پرسپولیس به جای بگذارد.

روند خوب انصاری و ماهینی در خط دفاعی مسابقه اخیر، موجب از کار افتادن خط حمله استقلال خوزستان شد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ با یک گل تیم انتهای جدولی را شکست دهند.

با این پیروزی، برانکو توانست به همه اهداف خود برسد. علاوه بر میدان دادن به بازیکنان نیمکت نشین تیمش و استراحت دادن به برخی از بازیکنان اصلی، ترکیب نهایی تیمش را هم برای دربی 86 لو نداد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس می گوید پیروزی برابر استقلال خوزستان به سختی به دست آمد تا تیمش را یک گام دیگر به کسب قهرمانی لیگ برتر نزدیک کند.

او همچنین با امتناع از پیش بینی نتیجه داربی تاکید کرد که بازی با کیفیتی از سوی هر دو تیم ارائه خواهد شد و هواداران از دیدن آن لذت می برند. در ادامه گفت و گوی خبرنگار جی پلاس با محمد انصاری را می خوانید:

جی پلاس: به دربی 86 رسیدیم. هر دو تیم انگایزه های زیادی برای بازی دارند اما شما به قهرمانی هم فکر می کنید.

انصاری: دربی همیشه حساسیت زیادی دارد و جایگاه و  شرایط تیم ها تاثیری بر انگیزه بازیکنان نمی گذارد. در این چند سال هیچ دیداری به حساسیت و اهمیت بازی با استقلال را تجربه نکردم. دربی همیشه مهم است و ما هم با علم بر این موضوع آماده بازی می شویم. اگر قسمت باشد، می توانیم قهرمانی خودمان را در مسابقه پیش رو قطعی کنیم.

جی پلاس: شرایط دو تیم قبل از داربی بسیار خوب است و مشخص نیست کدام تیم پیروز مسابقه می شود.

انصاری: مطمئنا بازی با کیفیتی را شاهد خواهیم بود. گل زدن در این بازی ها سخت است اما این نوید را به هواداران می دهم که بازی زیبایی را تماشا خواهند کرد.

جی پلاس: می توانید نتیجه بازی را پیش کنید؟ اگر ببرید قهرمان می شوید!

انصاری: پیش بینی نتیجه دربی راحت نیست. بارها ثابت شده که تیم برتر از نظر فنی، فاتح این بازی نشده و دیدارهای زیادی وجود داشته که در واپسین دقایق نتیجه آن مشخص شده است؛ بنابراین شاید در دقایق پایانی نتیجه مشخص شود.

جی پلاس: قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ با پیروزی در دربی، چقدر انگیزه شما را افزایش داده است؟

انصاری: هدف اصلی و نهایی ما کسب قهرمانی است و دنبال این هستیم که هر چه زودتر به آن دست پیدا کنیم. طبیعتا تاثیر نتیجه این دربی در زودتر مشخص شدن قهرمان لیگ، هم انگیزه بازیکنان و هم حساسیت مسابقه را افزایش داده است. قطعا دربی پنج شنبه از این حیث با گذشته فرق دارد و ویژه است.

جی پلاس: در بازی با استقلال خوزستان با ترکیب دگرگون شده نسبت به سایر بازی ها به میدان رفتید اما شما کماکان با تغییر پست در ترکیب بودید!

انصاری:  کادر فنی صلاح دید با آن ترکیب به میدان برویم. همه بازیکنان پرسپولیس توانایی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند و فرقی نمی کند چه کسی به میدان برود. ما بازی آسانی برابر استقلال خوزستان نداشتیم چون ما را در آستانه یک گام تا قهرمانی قرار می داد.

جی پلاس: دوست دارید چه نتیجه ای در بازی با استقلال رقم بخورد؟

انصاری: دوست دارم پرسپولیس برنده بازی باشد و خیلی به نتیجه ای که رقم می خورد، فکر نمی کنم. با این اتفاق هواداران خوشحالی پیروزی در دربی و قهرمانی در لیگ برتر را تجربه می کنند؛ ضمن اینکه امیدوارم آنها فوتبال زیبایی را تماشا کنند.

دیدگاه تان را بنویسید