گزارش جی پلاس؛

لباس تمرینی فوتسالیست های ایران بر تن دختران روسی + عکس

فدراسیون فوتبال برای دیدار دوم تیم ملی فوتسال زنان ایران و روسیه، لباس های تمرینی خود را با تغییر جزئی، بر تن ملی پوشان روسیه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم های فوتسال بانوان ایران و روسیه در روزهای شنبه و یک شنبه هفته جاری در دو دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که فارغ از نتایج، حواشی مختلفی را هم به دنبال داشت.

بازی نخست دو تیم تحت تاثیر تدابیر خاص فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از درز هر گونه عکسی برگزار شد و خبرنگاران و عکاسان اجازه داخل بردن موبایل و دوربین عکاسی نداشتند.

این در حالی بود که بعد از بازی، فدراسیون فوتبال روسیه، تصاویر با کیفیتی از این بازی را در قالب گزارش تصویری منتشر کرد که ملی پوشان ایرانی با حجاب کامل به میدان رفتند اما فوتبالیست های روسیه طبق عادت معمول با لباس های خودشان بازی کردند. در نهایت هم نتیجه این دیدار به سود ملی پوشان فوتسال ایران بود.

دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه

دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه

در بازی دوم، فدراسیون فوتبال اعلام کرد عکاس ها می توانند با استفاده از دوربین فیلم برداری گزارش تصویری خود از این بازی را منتشر کنند چرا که روس ها هم با حجاب کامل به میدان رفته بودند و در نهایت ملی پوشان ایران را شکست دادند.

لباس های تمرینی ملی پوشان ایران بر تن روس ها

نکته مهم در بازی دوم تغییر لباس تیم ملی روسیه بود که به یک باره لباس های اصلی خود را کنار گذاشتند و همانند ملی پوشان ایران با حجاب کامل و این با سر کردن مقنعه فوتبال بازی کردند.

فوتسالیست های روسیه که در بازی نخست لباس اصلی این کشور یعنی پوشاک آدیداس را به تن داشتند، در دیدار دوم با لباس بدون اسپانسر در زمین ظاهر شدند.

در واقع این لباس ها بعد از یک روز و با تدابیر فدراسیون ایران برای روس ها تهیه شد. لباسی که تن بازیکنان تیم ملی روسیه شده بود، از لباس های تمرینی تیم ملی فوتسال ایران است که در رنگ ها مختلفی تهیه شده بود و با روش اتو کردن، لوگوی و نام روسیه روی آن چسبانده شده تا روس ها بتوانند با حجاب کامل بازی کنند و محدودیتی برای عکاسان ایرانی وجود نداشته باشد.

در تصاویر هم مشخص است که روس ها برخلاف بازی نخست، از لباس هایی در سایز بزرگ تر و بدون اسپانسر به میدان رفتند.

دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه

دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه

دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه

دیدگاه تان را بنویسید