آقای گل لیگ در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش علی علیپور به حضورش در تیم ملی و جام جهانی

مهاجم پرسپولیس می گوید امیدوار است جواب اعتماد مربیان تیم ملی را بدهد و به این تیم کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ سرخپوشان پایتخت در نخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قارشی به میدان رفتند و حریف ازبک خود را در حضور پر شور هواداران با سه گل شکست دادند و مقتدرانه به صدر جدول گروه C صعود کردند.

در این بازی هم ستاره پرسپولیس علی علیپور بود که توانست دو گل را وارد دروازه نسف کند و دعوت به تیم ملی را به این شکل جشن بگیرد.

مهاجم جوان پرسپولیس در حالی بهترین روزهای فوتبالی خود را سپری می کند که در حال حاضر 22 ساله است و با دوران اوج فوتبالش چند سالی فاصله دارد.

علیپور در فصل جاری لیگ برتر هم موفق به زدن 17 گل شده و عملا نشان داد نبود مهدی طارمی در ترکیب پرسپولیس مشکلی به وجود نمی آورد.

مهاجم جوان سرخپوشان بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر نسف یکی از خوشحال ترین بازیکنان بود و گفت امیدوار است بتواند خواسته های کادرفنی تیم ملی را برآورده کند و در این تیم هم پیشرفت کند.

گلزنی هایم به خاطر کادرفنی و بازیکنان است

علی علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با ابراز خوشحالی از شروع قدرتمند تیمش در لیگ قهرمانان آسیا می گوید: خیلی مهم بود که بازی اول را با قدرت ببریم. برای این بازی برنامه ریزی خوبی داشتیم. خوشحالم که هواداران در این بازی زیبا کنار ما بودند. حریف ازبکستانی از حضور این تعداد هوادار شوکه شده بود و ما هم توانستیم کار را در بازی نخست یک سره کنیم. خدا را شکر می کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه گلزنی هایش حاصل زحمات مربیان و بازیکنان این تیم است گفت: در مدت زمان اخیر به لطف بازی های خوب بازیکنان تیم توانستم در گلزنی موفق شوم. با زحماتی که آقای برانکو و کادرفنی تیم کشید توانستم روند خوبی در گلزنی داشته باشم. خیلی خوشحالم که شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با زدن دو گل بود. البته مهم ترین موضوع پیروزی تیم است.

او با اشاره به حضور هواداران در این بازی و تشویق شدن از سوی هواداران می گوید: بازی در حضور هواداران حس بسیار خوبی دارد و بازیکن راحت تر می تواند بازی کند چرا که یک انرژی مثبت را پشت خود حس می کند.

تلاشم را برای کمک به تیم ملی می کنم

مهاجم مازندرانی پرسپولیس درباره دعوت به تیم ملی می گوید: قبل از بازی با نسف قارشی، به تیم ملی دعوت شدم، چون تصویر پاسپورت من را هم خواستند. خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد و می توانم برای تیم ملی کشورم بازی کنم. تلاشم را می کنم که از این فرصت نهایت استفاده را ببرم و به تیم ملی کمک کنم.

علیپور درباره احتمال حضورش در جام جهانی 2018 به جی پلاس گفت: دعوت به تیم ملی فرصتی است که به بازیکنان برای ارائه توانایی هایشان می دهند. از کادرفنی تیم ملی ممنونم که به من اعتماد کردند. امیدوارم در جام جهانی حضور داشته باشم اما بازیکنان خوب در فوتبال ایران کم نیست. تعداد زیادی از بازیکنان ما لژیونر هستند و در سطح بالایی فوتبال بازی می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید