موضع عجیب کاپیتان ذوب آهن در گفت و گو با جی پلاس؛

حدادی فر: شانس کمی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم!/ الدوحیل از لخویا قوی تر است

کاپیتان ذوب آهن در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا می گوید تیم های ایران شانس کمی برای قهرمانی دارند اما نا امید نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ لیگ قهرمانان فوتبال آسیا (ACL) از دوشنبه (فردا) با برگزاری چهار بازی از منطقه غرب آسیا شروع می شود که در نخستین روز این مسابقات ذوب آهن و تراکتورسازی، نمایندگان ایران با تیم هایی از قطر و عربستان دیدار خواهند کرد.

شاگردان امیر قلعه نویی در بازی نخست خود با قهرمان قطر و تیم ریشه دار اما تازه تغییر نام داده "الدوحیل" دیدار می کنند. الدوحیل از تجمیع دو تیم سابق لخویا و الجیش به وجود آمده و طبیعتا قدرتمندتر از هر کدام از آنهاست.

سبزپوشان اصفهانی شنبه راهی قطر شدند تا دو روز زودتر از مسابقه با شرایط آب و هوایی و زمین چمن ورزشگاه الدوحیل آشنا شوند و در روز مسابقه به مشکل نخورند.

آن ها در یکی، دو ماه اخیر بازی های بسیار خوبی را در لیگ برتر ارائه کردند ولی در آخرین مسابقه خود مقابل سایپا با حساب 4 بر 2 مغلوب شدند.

اگر به سابقه بازی های دو تیم نگاه کنیم، به سال 2016 می رسیم که ذوب آهن تحت سرمربیگری یحیی گل محمدی مهمان لخویا قطر بود و توانست با تک گل مهدی رجب زاده میزبان خود را شکست دهد و یک تجربه خود را در این رقابت ها کسب کند.

اما  کاپیتان ذوب آهن که سابقه حضور در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا را با همین تیم ذوب آهن دارد، در اظهارنظری جالب معتقد است تیم های ایرانی شانس زیادی برای قهرمانی در این رقابت ها ندارند. او همچنین می گوید بازی نخست در هر تورنمنتی بسیار پیچیده است چرا که تیم ها نسبت به هم دیگر شناخت کمی دارند.

برای ارائه بازی خوب و منطقی به میدان می رویم

قاسم حدادی فر در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره اعزام کاروان ذوب آهن به قطر برای رویارویی با الدوحیل اظهار کرد: با شرایط خوبی راهی دوحه شدیم تا یک بازی سخت را برابر بهترین تیم قطر برگزار کنیم. بعد از بازی برابر سایپا از نظر روحی و روانی کار کردیم و الان هیچ مشکلی برای ارائه یک بازی خوب و منطقی نداریم.

کاپیتان ذوب آهن درباره هدف گذاری تیمش برای نتیجه این بازی، توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، تلاش می کنیم دست پر از زمین خارج شویم و در بازی برگشت برای برد به میدان برویم. کسب یک امتیاز در زمین حریف هم بسیار خوب است. البته الدوحیل تیم قدرتمندی است و به سختی اجازه می دهد تیمی دست پر از ورزشگاه آنها خارج شود. با این حال بازی نخست برای همه تیم ها سخت است چرا که فضای هر تورنمنتی تفاوت های خودش را دارد. تیم ها در بازی های نخست شناخت کمی از هم دارند و انگیزه ها متفاوت است.

او با بیان اینکه بازی دو سال قبل ذوب آهن با لخویا قابل مقایسه با مسابقه فردا نیست، تصریح کرد: برخی از بازیکنان ما در بازی دو سال قبل در دوحه حضور داشتند اما شرایط هر بازی متفاوت است. دوست دارم همان بازی تکرار شود و ما به برد برسیم اما اینطور نخواهد شد و باید جنگنده ظاهر شویم و برای رسیدن به امتیاز تلاش کنیم.

نمی توان اتفاقی به قهرمانی آسیا رسید

حدادی فر درباره شانس تیم های ایرانی برای قهرمانی در این دوره مسابقات ACL به جی پلاس می گوید: آن موقع با یک برنامه ریزی خوب راهی فینال شدیم اما نتوانستیم جام قهرمانی را به دست بیاوریم. صعود به فینال این مسابقات نیاز به تدارکات زیادی دارد و اتفاقی نمی توان به قهرمانی رسید. سطح این مسابقات بسیار بالا است و از مرحله گروهی به بعد کار دشوارتر هم می شود. با توجه به حضور تیم های خوب و با کیفیت که از بازیکنان خارجی و خوبی بهره می برند، شانس کمی داریم اما ناامید نیستیم چرا که انسان به امید زنده است و ما هم با امید بازی می کنیم.

کاپیتان ذوب آهن درباره آخرین وضعیت خودش برای حضور در این مسابقه خاطرنشان کرد: مشکلی برای بازی ندارم و در سلامت کامل هستم. در عین حال حضور من در بازی به تشخیص سرمربی تیم دارد.

او در پایان تاکید کرد: اگر در این بازی به برد برسیم، دست به کار بزرگی می زنیم و انگیزه بازیکنان هم زیاد می شود. در حال حاضر بازیکنان با انگیزه هستند و برای کسب نتیجه خوب به میدان می روند.

دیدگاه تان را بنویسید