گفت و گوی جی پلاس با ستاره خط میانی آبی ها؛

فرشید اسماعیلی: کار استقلال در لیگ قهرمانان سخت است اما بهترین های غرب آسیا را داریم

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید در همه دقایقی که در زمین حضور دارد، بهترین فوتبالش را بازی می کند اما هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی هم نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ شاگردان وینفرد شفر پنج شنبه در یک بازی زیبا و پرگل موفق به شکست سپیدرود رشت شدند و پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک برد روحیه بخش کسب کردند.

بازگشت استقلال به مسیر پیروزی‌های پر گل بعد از شکست در اصفهان برابر ذوب آهن، اهمیت زیادی داشت. این تیم مطابق بازی‌های گذشته در خط میانی از سرور جپاروف بهره برد تا شانس پیروزی استقلال بالا برود چرا که استقلال تاکنون در غیبت جپاروف به پیروزی نرسیده است. از سوی دیگر در غیبت داریوش شجاعیان که به مهره کلیدی استقلال تبدیل شده بود، فرشید اسماعیلی - بازیکن خلاق استقلال در ترکیب قرار گرفت و خیلی زود با یک شوت زیبا استقلال را از رقیب خود پیش انداخت.

در ادامه بازی هم اسماعیلی با حفظ توپ و ارسال پاس‌های تند و تیز برای مهاجمان استقلال سعی در پی ریزی حملات استقلال داشت و توانست رضایت کادرفنی را در دیدار با سپیدرود جلب کند.

هافبک استقلال که بعد از چند هفته به ترکیب اصلی این تیم بازگشته بود، به شفر اثبات کرد که می تواند در بازی های بعدی هم گره گشای تیمش باشد. او بعد از این بازی گفت که هیچ اعتراضی به تدابیر شفر ندارد و در دقایقی که به میدان می‌رود سعی در ارائه بهترین نمایش از خود دارد.

بازیکنان اشتیاق زیادی برای بردن داشتند

فرشید اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره پیروزی تیمش برابر سپیدرود و ادامه تلاش برای حضور در جمع تیم‌های بالای جدولی گفت: خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و از دقیقه یک فرصت گلزنی داشتیم. قبل از بازی برنامه ریزی خوبی داشتیم که با کسب برد در کورس کسب سهمیه آسیا باقی بمانیم و از طرفی به پیشواز لیگ قهرمانان آسیا برویم. سپیدرود هم خوب بود اما حضور هواداران و اشتیاق بازیکنان برای کسب برد، موجب زدن سه گل به این تیم شد.

هافبک استقلال درباره گلزنی برای استقلال و حضور در ترکیب اصلی تاکید کرد: مهم پیروزی استقلال بود. خوشحالم این برد با گلزنی من کلید خورد. بعد از چند بازی به ترکیب اصلی رسیدم و تلاشم را کردم بهترین استفاده را از این فرصت ببرم. درست است که بازیکنی دوست ندارد روی نیمکت بنشیند ولی وقتی این اتفاق فنی باشد، هیچ اعتراضی وجود ندارد. مربی تیم صلاح می‌داند تیمش را با چه بازیکنانی به میدان بفرستد که درصد موفقیت بیشتر شود.

او با بیان اینکه در همه بازی‌ها نهایت تلاشش را می‌کند گفت: تا زمانی که بهترین نمایش را داشته باشم، از خودم راضی هستم. به خاطر همین موضوع هم برای ارائه بهترین بازی به میدان می‌روم.

تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا تا دندان مسلح هستند

اسماعیلی درباره برد روحیه بخش تیمش پیش از مصاف با الریان قطر یادآور شد: لیگ قهرمانان آسیا مانند لیگ برتر و جام حذفی نیست. تیم‌ها تا دندان مسلح هستند اما تیم‌‌های ایرانی از نظر تدارکات در مضیقه هستند. با این حال بازیکنان ایران با کیفیت ترین بازیکنان غرب آسیا هستند و با اتکا به قدرت مان به مصاف این تیم‌ها می‌رویم. پیروزی برابر سپیدرود آرامش روانی خوبی به ما داد تا در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب بازی کنیم و ان شاء الله به پیروزی برسیم.

بازیکن استقلال درباره کسب سهمیه آسیا برای فصل آینده به جی پلاس گفت: در لیگ برتر خوب پیش می‌رویم و می‌توانیم در بین تیم‌ها دوم و سوم قرار بگیریم. در جام حذفی هم در فینال هستیم و ان شاء الله یک جام قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید