در گفت و گو با جی پلاس؛

شجاع خلیل زاده: نمی خواستم سپاهانی ها را تحریک کنم/ این هفته یکی از سخت ترین جدال ها را داریم

مدافع مرکزی پرسپولیس در واکنش به خوشحالی بعد از گلش به سپاهان می گوید این گل را به پدر و مادرش تقدیم می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تقابل سنتی پرسپولیس و سپاهان موسوم به داربی ایران، با یک پیروزی دیگر به نفع پرسپولیس همراه شد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ بیش از پیش به جام قهرمانی لیگ هفدهم نزدیک شوند.

در روزی که سپاهان برای احیای دوباره در لیگ برتر، دست به دامن منصور ابراهیم زاده شده بود، مدافع سابق زردپوشان قاتل این تیم شد و ضربه نهایی را به دروازه سپاهان شلیک کرد تا فعلا آرامش به این تیم تزریق نشود.

شجاع خلیل زاده با سپاهان به تیم ملی رسید اما در تمام سال هایی که برای زردپوشان بازی می کرد، علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرد و بعد از چند اقدام نا فرجام سرخپوش شد و به اردوگاه پرسپولیس پیوست. یکی از عواملی که شجاع را از پرسپولیس دور نگه می داشت، قرارداد بلند مدت با سپاهان بود اما مدافع مازندرانی از ابتدای فصل جاری پرسپولیسی شد و در اکثر بازی های هم حضور ثابتی داشته است.

خلیل زاده در بازی رفت دو تیم توفیق چندانی نداشت اما در تهران علاوه بر درخشش در خط دفاع، گل دوم را به دروازه سپاهان وارد کرد و در پیروزی تیمش سهیم شد. او بعد از گلزنی سر از پای نمی شناخت و به شدت خوشحالی کرد.

مدافع پرسپولیس می گوید پیش از بازی، محمد انصاری در خواب دیده بود که او گلزنی می کند و گلش را به پدر و مادرش تقدیم می کند و لذا برای گلزنی آماده بوده است!

شجاع خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ ابتدا درباره شادی بعد از گلش به سپاهان که می تواند حساسیت هواداران این تیم اصفهانی را به دنبال داشته باشد می گوید: با این بحث که عده ای می گویند به خاطر تیم سابق نباید خوشحالی کرد، موافق نیستم. من از سپاهانی ها ممنونم. سال های زیادی در این تیم بودم و به آن افتخار می کنم اما الان بازیکن پرسپولیس هستم و تمام تلاش برای موفقیت این تیم است؛ بنابراین اصلا قصد تحریک کردن هواداران سپاهان را نداشتم.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه محمد انصاری پیش از بازی گفته بود که او گلزنی می کند افزود: روز قبل از بازی محمد انصاری در خواب دید که من گل می زنم. در دو مرتبه قبلی هم که گل زدم، محمد در خواب دیده بود. برای همین خیلی خوشحال شدم. از طرفی دوست داشتم به خاطر پدر و مادرم گلزنی کنم که این اتفاق رخ داد و گل را به آن ها تقدیم می کنم.

او با اشاره به فاصله امتیازی تیمش با رقبا تاکید کرد: اگر چه فاصله امتیازی ما خوب است اما نباید مغرور شویم و جانب احتیاط را از دست بدهیم. ما هنوز به قهرمانی نرسیدیم و هشت هفته دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است. از سویی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم شروع می شود و کارمان سخت تر می شود.

خلیل زاده درباره شرایط سپاهان و بدتر شدن اوضاع این تیم با شکست برابر پرسپولیس می گوید: جای سپاهان در پایین جدول نیست. این تیم نیاز به شوک دارد. آن ها مقابل ما هم خوب بازی کردند. اسامی بازیکنان حاضر در این تیم گویای شرایط است.

مدافع مرکزی پرسپولیس با اشاره به بازی دشوار تیمش در آبادان به جی پلاس می گوید: یکی از سخت ترین بازی های فصل جاری را برگزار می کنیم. سومین بار است که با آن ها رو به رو می شویم و طبیعتا شناخت هر دو تیم بالاست. از طرفی هر دو تیم با انگیزه برد به میدان می روند. برای همین بازی جذابی در انتظار هواداران است.

دیدگاه تان را بنویسید