در گفت و گو با جی پلاس

فرشید باقری: انتظارها از استقلال بالا رفته اما باید صبور باشیم/ فردا کار سختی مقابل ذوب آهن داریم

هافبک دفاعی استقلال می گوید انتظار هواداران از این تیم بالا رفته اما باید صبورانه روی ادامه مسابقات لیگ برتر، فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، متمرکز شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در آبادان پیروزی دلچسبی را به دست آورد و به دیدار پایانی این رقابت ها صعود کرد تا این تیم بعد از چند سال در آستانه کسب جام قهرمانی این رقابت ها قرار بگیرد.

شاگردان وینفرد شفر تا قبل از شروع این بازی شراط مساعدی نداشتند و انتظار می رفت مقابل رقیب قدرتمند خود دچار مشکل شوند چرا که به دلیل بارش برف سنگین در تهران، امکان تمرین گروهی نداشتند و از طرفی سانحه رانندگی برای مهدی قائدی و بستری شدن این بازیکن، از نظر روحی تیم را دچار مشکلاتی کرده بود. با این وجود شفر مانع از درخواست آبی ها برای لغو بازی شد و در نهایت این تیم در حضور پر شور آبادانی ها به میدان رفت. گل زودهنگام منتظری و در ادامه گلزنی شجاعیان موجب افزایش انگیزه استقلال شد و تک گل لوسیانو پریرا را بی اثر کرد.

آخرین باری که استقلالی ها به فینال جام حذفی رفتند، مربوط به دو سال قبل است که در فینال مغلوب ذوب آهن شدند و دستشان از رسیدن به جام باز ماند اما کسب این جام قهرمانی از این جهت حائز اهمیت است که این تیم در ابتدای فصل جاری بسیار ناامید کننده ظاهر شده بود و کسی فکر نمی کرد استقلال به جمع تیم های خوب لیگ اضافه شد و حتی به قهرمانی جام حذفی هم برسد.

فرشید باقری که از بازیکنان محبوب شفر در مدت زمان اخیر شده، در برابر صنعت نفت آبادان هم مانند بازی های اخیر استقلال به میدان رفت و در جلوگیری از به تساوی رسیدن بازی نقش موثری داشت

هافبک دفاعی استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با ابراز خوشحالی از صعود تیمش به فینال جام حذفی می گوید: پیروزی در آبادان بسیار مهم بود. پیش از بازی درباره اهمیت بازی توجیه شده بودیم و می دانستیم جای خطا نداریم. خدا را شکر در ابتدای بازی روی شروع مجدد به گل رسیدیم و راحت تر به بازی ادامه دادیم. بعد از گل هوشمندانه بازی کردیم و توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و به فینال صعود کنیم.

او با اشاره به تمرین نکردن این تیم پیش از بازی و تصادف مهدی قائدی با خودرو و بستری شدن در بیمارستان گفت: پیش از بازی شرایط مساعد نبود اما رفته رفته در شرایط بازی قرار گرفتیم. از طرفی نگران مهدی بودیم و ازسوی دیگر خوب تمرین نکرده بودیم اما برای خوشحالی هواداران و بهبودی حال روحی مهدی قائدی، با انگیزه بیشتری بازی کردیم.

باقری درباره خوشحالی هواداران و افزایش امیدواری ها به این تیم، تصریح کرد: در رابطه با جام حذفی هنوز کار تمام نشده است. انتظارات بالاتر رفته اما ما یک دیدار دیگر تا قهرمانی داریم. علاوه بر جام حذفی، درگیر مسابقات لیگ برتر هستیم و دوست داریم بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم. مهم ترین مسابقات هم لیگ قهرمانان آسیا است که با هدف کسب بهترین نتایج به میدان می رویم و می خواهیم تا جای ممکن پیش برویم. باید صبورانه پیش رفت.

هافبک استقلال درباره شرایط مهدی قائدی نیز می گوید: چیز زیادی از حال او نمی دانم اما بعد از بازی برد را به او تقدیم کردیم چرا که نگرانش بودیم. امیدوارم باعث افزایش انگیزه او شده باشیم که زودتر خوب شود. هواداران هم همیشه به ما لطف دارند و همه بردهای ما متعلق به آن ها است.

او درباره دیدار با ذوب آهن (فردا) در هفته 22 لیگ برتر به جی پلاس گفت: ذوب آهن انگیزه بسیار زیادی دارد. آن ها می خواهند نتیجه بازی رفت را جبران کنند و از طرفی با صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا روحیه بالایی دارند. کار دشواری در اصفهان خواهیم داشت.

باقری درباره وضعیت خودش و نظر شفر نسبت به خودش هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه زیر نظر شفر، عملکرد بهتری پیدا کردم و  امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. همه چیز خوب است و دوست دارم موجب موفقیت استقلال شوم.

دیدگاه تان را بنویسید