ساخت بدن "بدون روح" با قابلیت دانلود آگاهی و هوشیاری

یک کمپانی موفق به ساخت بدن‌ انسانی بدون روح شده که می شود حس هوشیاری و آگاهی را روی آن آپلود کرد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس؛ دیلی میل نوشت: در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی در لاس‌وگاس واکنش بازدیدکنندگان به یکی از غرفه‌ها بی‌سابقه بود. به‌راحتی می‌شد زمرمه‌های «من از این خوشم نمی‌آید» و «این دیگر زیاده‌روی است» را از جمعیتی که دور غرفه «سایکاسک» (Psychasec) حلقه زده بودند، شنید. این غرفه فرمی از انسان‌های بی‌جان را در کیسه‌های پلاستیکی به نمایش گذاشته بود و ادعا می‌کرد که این بدن‌ها راهی به سوی جاودانگی بشر است.

همه غرفه‌داران لباس سفید به تن کرده‌ بودند و توضیح می‌دادند که این تکنولوژی چگونه کار می‌کند: با استفاده از یک برنامه حس هوشیاری انسان به یک آواتار (بدن بی‌جان انسانی) منتقل و آپلود می‌شود. انتخاب ظاهر و شکل آواتار بسته به درخواست مشتری است و قابلیت سفارشی‌سازی دارد.

«جوئل» اسم آواتاری است که در کیسه پلاستیکی مهر و موم شده‌ای به نمایش درآمده است. این آواتار از طریق یک لوله غذا می‌خورد و نفس می‌کشد.

دو آواتار انسانی در یک ویترین به نمایش گذاشته شده‌ بودند. به گفته این کمپانی، تمامی آواتارها از نظر ژنتیکی 100 درصد طبیعی هستند.

یکی از غرفه‌داران سایکاسک در این باره می‌گوید: «این آواتارها از پوست، بافت، ماهیچه، استخوان، سیستم عصبی، سلول و هر چیزی که بدن ما تولید می‌کند، ساخته‌ شده‌اند. در حال حاضر این‌ آواتارها بدن‌های انسانی بدون روحی هستند که می‌توان آگاهی و درک انسان را روی آن‌ها آپلود کرد».

این کمپانی توانسته است راهی پیدا کند تا آگاهی انسان را به این آواتارها منتقل کند. همچنین می‌توان این آواتارها را به‌ صورت ژنتیکی طراحی کرد تا شبیه به آنچه مشتری می‌خواهد دربیاید.

هر کسی می‌تواند برای خودش یک آواتار داشته باشد و می‌تواند آن را به هر شکل و جنسیتی که می‌خواهد طراحی کند. این تکنولوژی مبتنی بر سیستمی به نام «قشر پشتی» است که دستگاه کوچکی است که به پایه ستون فقرات آواتار متصل می‌شود.

دستگاه مشابهی به انسان متصل می‌شود و تمامی خاطرات، احساسات، اطلاعات و هر چیزی که شخصیت شما را می‌سازد را دانلود می‌کند، سپس به آواتار منتقل می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید