در گفت و گو با جی پلاس؛

کامیابی نیا: امیدوارم حسرت تساوی با نفت را نخوریم/ از پرسپولیسی ها عذرخواهی می کنم

هافبک دفاعی پرسپولیس می گوید باید در ادامه لیگ، بقیه امتیازات را به دست آورند تا حسرت تساوی با نفت را نخورند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس در چهارمین دیدار امسال خود مقابل نفت تهران، برخلاف سه بازی گذشته ناکام بود و نتوانست به پیروزی برسد. این بازی در حالی برگزار شد که ورزشگاه آزادی کاملا خالی از هوادار بود و سرخپوشان مقابل نفت تهران عجیب ظاهرا شدند و نتوانستند حتی برای یک بار هم دروازه تیم آخر جدول رده بندی را باز کنند.

شاگردان برانکو بعد از بازی اعتقاد داشتند نفتی ها کاملا دفاعی ظاهر شده و در طول نود دقیقه بازی با یازده نفر دفاع کردند. از سوی دیگر مهدوی، داور جوان بازی هم از سوی پرسپولیسی ها متهم به اتخاذ تصمیمات اشتباه شد.

با این حال تساوی پرسپولیس در روند حرکتی این تیم به سوی قهرمانی لیگ برتر تاثیرگذار نبود چرا که تمامی تیم های بالای جدول متوقف شدند و نتوانستند اختلاف امتیاز خود با پرسپولیس را کم کنند.

ترکیب پرسپولیس در این بازی دست خوش تغییراتی بود. احمد زاده و منشا به دلیل درگیری در اردوی پیش از بازی با نفت تهران، از سوی برانکو محروم شدند و جایی در ترکیب نداشتند و نفرات جدیدی نسبت به بازی قبل به میدان رفتند.

در طول بازی، هر کدام از بازیکنان پرسپولیس به نوبت موقعیت های را در اختیار داشتند که نتوانستند توپ را به تور دروازه نفت بدوزند. کمال کامیابی نیا که در این فصل چندین گل تاثیر گذار را به ثمر رسانده، در این بازی هم در چند صحنه حضور موثری داشت و در بخش هجومی به تیمش کمک کرد.

هافبک دفاعی و جنگنده پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، ابراز امیدواری کرد با جمع آوری امتیاز بازی های آتی، حسرت دو امتیازی که از این بازی نگرفتند را نخورند. البته او می گوید نفت کاملا دفاعی بازی کرد و کار برای گلزنی سخت شده بود.

جی پلاس: در حالی که همه در انتظار بازی راحتی با نفت بودند، چرا کار گره خورد و نتوانستید گل بزنید؟

نفت در فاصله چند روز تا این بازی با تغییرات مثبتی مواجه شد و بازیکنان این تیم برای ادامه فصل امیدوار شدند. از طرفی با ترکیب و روش دفاعی به میدان رفتند و اجازه ندادند به راحتی حمله کنیم. فکر می کنم همه بازیکنان این تیم دفاع می کردند. کار سختی برابر آنها داشتیم. ما برای بردن حریف مان به میدان رفتیم اما نتوانستیم پیروز شویم.

جی پلاس: پرسپولیس برای چندمین بار است که در بازی هایی این چنینی، امتیاز از دست می دهد!

هر چیزی در فوتبال ممکن است. امیدوارم حسرت امتیازاتی را که به راحتی از دست دادیم را در ادامه لیگ نخوریم. باید تلاش مان را بر کسب حداکثر امتیازات بگذاریم و به این بازی فکر نکنیم. یک امتیاز مقابل پرسپولیس برای نفت خوب بود اما ما در هر بازی به دنبال بردن هستیم.

جی پلاس: در دقایقی از بازی به داوری معترض بودید! علت چه بود؟

داور بازی جوان بود و قضاوت سختی بر عهده داشت. اشتباهات هم جزئی از داوری است اما تیم ما خیلی متضرر شده و واقعا داور می توانست بهتر از این عمل کند. به اعتقاد من دو پنالتی ما در بازی سوخت. کارشناسان می توانند درباره این صحنه ها بهتر نظر بدهند.

جی پلاس: نبود هواداران بر عملکرد پرسپولیس تاثیر گذاشته بود؟

زمان برگزاری بازی بسیار خوب بود اما طبیعتا همیشه هواداران یکی از عوامل موفقیت تیم ما هستند. اگر حضور داشتند، بهتر بازی می کردیم و احتمالا می توانستیم گل هم بزنیم. امیدوارم دیگر شاهد نبود آنها نباشیم. از تمام پرسپولیسی ها بخاطر این مساوی عذرخواهی می کنم.

جی پلاس: رای کمیته انضباطی عادلانه بود؟

باشگاه اعتراض خود را اعلام می کند اما فکر می کنم اگر رای بازی برگشت با تراکتورسازی منصفانه باشد، پس در بازی رفت رای خوبی از سوی کمیته انضباطی در برخورد با هواداران تراکتورسازی صادر نشده است. در مجموع دوست ندارم هواداران در این ماجراها متضرر شوند.

دیدگاه تان را بنویسید