ماجراهای علی کریمی و فدراسیون فوتبال؛ این قسمت اسلامیان!

علی کریمی در کانال تلگرامی اش ضمن انتقاد دوباره از فدراسیون فوتبال، عکسی از سیستم گرمایشی رختکن داوران در ورزشگاه ثامن مشهد منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، علی کریمی این روزها با فدراسیون فوتبال ایران به مشکل خورده است. او در هفته های گذشته با مطرح کردن سوالات متعددی از فدراسیون فوتبال و شخص رئیس فدراسیون سعی بر این داشت تا به نوعی به جنگ با آنچه که عدم شفافیت در این فدراسیون می داند، برود. بعد از آن بود که تاج تلاش کرد جلسه ای با کریمی داشته باشد و او را آرام کند. البته کریمی بعد از آن جلسه عنوان کرد که اگر مشکلات فدراسیون ادامه داشته باشد به طرح این سوالات ادامه خواهد داد.

بعد از انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون در روز  چهارشنبه و انتخاب اسلامیان به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه نقدهای علی کریمی دوباره شروع شد. او با انتشار فیلمی در کانال تلگرامی اش به نحوه شمارش آراء در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد و از عادل فردوسی پور خواست تا در برنامه نود به این موضوع ورود پیدا کند.

بعد از این بود که اسلامیان در مصاحبه ای علی کریمی و علی دایی را متهم کرد که به دلیل نرسیدن به حقشان در فوتبال به فدراسیون فوتبال اعتراض می کنند.

علی کریمی به حرف های اسلامیان واکنشی تند نشان داد و نوشت: «اسلامیان اول اینکه من حقم رو خودم می گیرم، دوم اینکه چرا بار قبل که شما تنها کاندیدا بودید راى نیاوردین!!!؟

سوماً درسته من اهل زد وبند ودزدى نیستم!!

او همینطور انتقادهای تند دیگری را به عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون وارد کرده و با تاکید بر اینکه با زحمت حقش را از فوتبال گرفته، حملات سنگینی را به اسلامیان وارد کرده است که باید دید سرانجام این کشمکش دوباره چه خواهد شد!

واکنش های علی کریمی به این موضوع ادامه داشت تا اینکه علی کریمی با انتشار عکسی از رختکن داوران در ورزشگاه ثامن مشهد، فدراسیون و تاج را محکوم به کم کاری و از وضعیت بد داوران در ورزشگاه های کشور گلایه کرد.

داوران فوتبال ایران

فدراسیون فوتبال هنوز به صحبت های جدید کریمی واکنش جدی ای نشان نداده است. البته سکوت کردن فدراسیون در برابر اتهاماتی که به آن وارد می شود موضوع جدیدی نیست.

باید دید این جنجال تا کی ادامه پیدا خواهد کرد. تیم ملی اوایل سال آینده باید در جام جهانی به مصاف تیم های بزرگی چون اسپانیا و پرتغال برود و بی شک احتیاج به برنامه ریزی دقیق و به دور از حاشیه دارد. باید امیدوار باشیم که این اتفاقات جانبی در فدراسیون فوتبال به برنامه های تیم ملی ضربه ای وارد نکند.

 

دیدگاه تان را بنویسید