مدافع استقلال در گفت و گو با جی پلاس؛

مجید حسینی: از صنعت نفت انتقام می گیریم اما نه انتقام پرسپولیس!/ این روزها انگیزه زیادی داریم

دفاع وسط استقلال می گوید در بازی با صنعت نفت انتقام بازی رفت که به این تیم باخته بودند را می گیرند و به روند رو به رشدشان ادامه می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، روند رو به رشد استقلال بعد از حضور وینفرد شفر ادامه دارد و این تیم توانست در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با سه گل از پس مهمان جنوبی خود عبور کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود. آبی پوشان پایتخت در یک قدمی فینال در آبادان به مصاف صنعت نفت می روند تا به نوعی انتقام همشهری خود را هم از این تیم بگیرند.

استقلال برابر ایرانجوان همانند چند بازی اخیر سوار بر توپ و میدان بود و مزد بازی برتر خود را با زدن سه گل گرفت که یکی از گل ها را سید مجید حسینی، مدافع 22 ساله زد.

این مدافع جوان که از زمان حضور شفر در تمام بازی ها به میدان رفته، لئوناردو پادووانی و پژمان منتظری را روی نیمکت می بیند اما با اعتماد به نفس بالا و تمرکز زیاد موجب شده استقلال گل های بسیار کمی را در بازی های اخیر خود دریافت کند.

حسینی حالا با زدن یک گل، لقب گلزن ترین مدافع لیگ برتر را هم شفر گرفته و به نظر می رسد در ماه های شلوغ استقلال در زمستان می تواند بیش از پیش به برنامه های استقلال و شفر کمک کند. او در ماه های گذشته به اردوی تیم ملی هم دعوت شد و زیر نظر کارلوس کی روش کار کرد تا شاید در آینده نزدیک جزو شاگردان اصلی مربی پرتغالی برای سفر به روسیه باشد.

سید مجید حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را حاصل کار تیمی و پیروی از نکات فنی عنوان کرد و معتقد است روند کنونی این تیم رو به رشد است و می تواند در آینده بهبود یابد.

جی پلاس: مانند سال گذشته به نیمه نهایی صعود کردید. با بردن ایرانجوان، دومین برد 3 گله خود را به دست آوردید.

حسینی: برد مهمی را کسب کردیم. فضای جام حذفی کاملا متفاوت از لیگ برتر است. شاید تیمی در لیگ های پایین تر به میدان برود اما در جام حذفی همه چیز برابر است چرا که فقط بردن اهمیت دارد نه گل زده یا گل خورده. اگر در یک بازی جام حذفی ببازید، کار تمام است که ما به خوبی از این موضوع مطلع بودیم. ایرانجوان در ابتدای بازی توانست موقعیت هایی را خلق کند اما به خوبی توپ ها را دفع کردیم و در ادامه خط هافبک تیم مان شروع به خلق موقعیت و گلزنی کرد.

جی پلاس: در این بازی اجازه گلزنی به حریف ندادی و توانستی گل هم بزنی. هواداران هم از بازی استقلال راضی بودند.

حسینی: خوشحالم که توانستیم هوادران را راضی به خانه بفرستیم. تمام تلاش ما خوشحالی هواداران و موفقیت استقلال است. در ابتدای فصل به خاطر نتایج مان تحت فشار بودیم اما الان راحت تر بازی می کنیم چون می توانیم گل بزنیم و ببریم. این موفقیت حاصل کار تیمی است و توانستیم تدابیر مربی را در زمین پیاده کنیم. از این بابت خوشحالم و مطمئنم این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

جی پلاس: در مرحله بعد با صنعت نفت بازی می کنید و می توانید انتقام پرپسولیس را بگیرید.

حسینی: صنعت نفت جزو تیم های خوب لیگ برتر است که در بازی نخست فصل ما را شکست داد و ما باید انتقام آن بازی را بگیریم. آن ها با بردن پرسپولیس انگیزه دو چندانی گرفتند و تلاش می کنیم همین هفته در لیگ برتر این تیم را در آزادی شکست دهیم و به بالای جدول صعود کنیم. با توجه به امتیازاتی که از دست دادیم، نیازمند بردهای بیشتر هستیم.

جی پلاس: این هفته هم با صنعت نفت بازی دارید. بردن این تیم آماده راحت نیست.

حسینی: راحت نیست ولی برای این تیم برنامه داریم. بعد از بازی با ایرانجوان روی این تیم کار کردیم و غیر از بردن هدف دیگری نداریم. به عنوان مدافع تیم تلاش می کنم در خط دفاعی کم نقص ظاهر شوم و به روند با ثبات استقلال در خط دفاعی ادامه دهیم. بازیکنان الان انگیزه زیادی دارند و فشار از روی ما برداشته شده و همین موضوع کار را راحت تر می کند.

جی پلاس: روند استقلال را مثبت می بینی؟

حسینی: بهتر از ابتدای فصل نتیجه می گیریم و همین موضوع نشان از عملکرد خوب ما  دارد. در خط دفاعی بسیار خوب شدیم و در خط حمله هم روند گلزنی ها شروع شده است. فکر می کنم رو به جلو حرکت می کنیم و می توانیم تا شروع لیگ قهرمانان آسیا به آمادگی کامل برسیم. اکنون چند بازیکن هم به تیم مان اضافه شده و در خط حمله قدرتمند تر شدیم.

دیدگاه تان را بنویسید