یادداشت جی پلاس/ بی خبری عجیب کفاشیان از ابلاغ فیفا؟!

با وجود ابلاغ رد میزبانی ایران در جام جهانی فوتسال 2020 از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال و تایید کمیته فنی و توسعه این فدراسیون، چرا علی کفاشیان هنوز بی خبر است؟!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال، امروز (چهارشنبه) در گفت و گویی عنوان کرده که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هنوز نام ایران را از جمع نامزدهای میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال حذف نکرده و استنادش ایشان هم عدم نامه نگاری فیفا با فدراسیون ایران است.

پیش تر اما "جی پلاس "در خبر اختصاصی اعلام کرد: فیفا میزبانی ایران برای جام جهانی فوتسال 2020 را رد کرد و این موضوع را به اطلاع فدراسیون فوتبال ( از طریق رئیس فدراسیون) رسانده است. حتی این خبر را عباس ترابیان - رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون نیز در گفت و گو با جی پلاس تایید کرد و اکنون موضع گیری نایب رئیس فدراسیون جالب است!

1. جالب است آقای کفاشیان که به مدت 8 سال ریاست فدراسیون را برعهده داشته و اکنون نیز نایب رئیس این تشکیلات هستند، در جریان تبریک شفاهی و عجیب اینفانتینو - رئیس فیفا به مهدی تاج ( بابت حل مساله میزبانی ایران مقابل تیم های عربستانی) قرار گرفته اند اما به عنوان سرپرست کمیته فوتسال در جریان ابلاغ شفاهی همان مسئولان به آقای تاج در رد بررسی میزبانی ایران برای جام جهانی فوتسال 2020 نیستند!

2- آیا این واکنش جالب، بیش از گذشته، بر فرمالیته بودن جایگاه نایب رئیسی فدراسیون صحه نمی گذارد؟!

3. جالب است ایشان که اکنون از عنوان سرپرستیِ کمیته فوتسال فقط سمتش را یدک کشیده و عملا برنامه ریزی و امور اجرایی داخلی و خارجی فوتسال را به عباس ترابیان (رئیس اسبق کمیته فوتسال و مسئول فعلی کمیته فنی و توسعه فوتسال) سپرده اند، تایید رسمی همکار فعلی خود در فدراسیون را رد می کنند!

به گزارش جی پلاس؛ اهالی فوتبال و اصحاب رسانه سالهاست با این نوع موضع گیری های علی کفاشیان آشنا هستند؛ سبک و سیاقی که عمدتا روی سیاست انحراف اذهان متمرکز می شود. در هر حال به نظر می رسد اکنون که فدراسیون در دیپلماسی بین المللی پیرامون اعاده حق میزبانی نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به ویژه مقابل عربستانی ها ناکام بوده و حتی هنوز همین را هم نمی پذیرد! نمی خواهد شکست دیگری را در محافل عمومی ببیند و به بهانه " عدم ابلاغ کتبی فیفا" قصد دارد زمان بخرد و پذیرش قطعی و کتبی این شکست فوتسالی را به آینده موکول کند.

دیدگاه تان را بنویسید