در گفت و گو با جی پلاس؛

سیامک نعمتی: کسب دو گانه؟ چرا که نه! پرسپولیس البته به دنبال قهرمانی در سه گانه است

هافبک نفوذی جوان پرسپولیس هدف تیمش را قهرمانی در تمام مسابقات پیش رو و کسب سه گانه می داند اما در عین حال معتقد است این تیم قطعا می تواند قهرمانی در دو گانه لیگ برتر و جام حذفی را کسب کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه روند خود توانست در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه دو بر یک تیم دسته اولی بادران را شکست دهد.

سرخپوشان پایتخت در این بازی بدون حضور کاپیتان های اول و دوم خود به میدان رفتند و گل اول بازی را در نیمه نخست به ثمر رساندند اما چهار دقیقه بعد بادران بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه پایدار نبود و در نهایت پرسپولیس با زدن گل دوم به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی میزبان صنعت نفت آبادان شد.

شاگردان برانکو در حالی به مصاف صنعت نفت می روند که ابتدای هفته گذشته موفق به شکست دو بر صفر صنعت نفت در یک بازی معوقه شدند و طبیعتا هر دو تیم شناخت خوبی از هم خواهند داشت.

در روزی که برانکو به چند بازیکن تیمش استراحت داده بود، سیامک نعمتی عملکرد خوبی برابر بادران داشت و می توانست برای پرسپولیس گلزنی هم کند که بدشانس بود و فرصت های گلزنی او منجر به گل نشد.

سیامک نعمتی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ بازی برابر بادران را در اندازه های مسابقات لیگ برتر دانست و فرصت طلبی حریف دسته اولی را ستود. او همچنین می گوید بازی برابر صنعت نفت سخت تر از جدال این دو تیم در لیگ برتر خواهد بود.

 

جی پلاس: در یک بازی نزدیک توانستید بادران را شکست دهید. البته شانس زدن گل های بیشتر را هم داشتید.

خوشبختانه توانستیم این بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. نمی توانستیم بادران را دست کم بگیریم و با تمام قدرت  به میدان رفتیم. بادران نشان داد تیم با کیفیتی است و بهتر از برخی تیم ها لیگ برتری بازی می کند. آنها در حال حاضر تیم دوم لیگ دسته یک هستند و می توانند به لیگ برتر صعود کنند. بادران جزو تیم های خوب بخش خصوصی هم حساب می شود که به خوبی روی فوتبال سرمایه گذاری کرده است.

بازی کم نقصی را ارائه کردیم. گلی هم که خوردیم به خاطر کیفیت خوب بادران بود ولی نباید این اشتباهات را تکرار کنیم و در هر بازی باید بهتر از قبل باشیم.

جی پلاس: نکته جالب در این مسابقه حضور هواداران تیم بادران بود که کم هم نبودند و تیم شان را حمایت کردند!

حضور هواداران این تیم واقعا اتفاق جالبی بود که رخ داد و ثابت کرد باید از تیم هایی مانند بادران استقبال کرد. آنها توانستند ظرف چند سال طرفداران زیادی را جذب کنند و حضور آنها به جذابیت بازی کمک کرد و شاهد جدال یک طرفه نبودیم.

جی پلاس: در مرحله یک چهارم نهایی حریف صنعت نفت آبادان شدید؛ این بار هم می توانید آنها را شکست دهید؟

بازی را باید ببریم اما کار به این آسانی هم نیست. در رویارویی هفته گذشته در لیگ، صنعت نفت شانس گلزنی هم داشت اما در ادامه مقابل ما کم آورد و توانستیم به برد برسیم. حساسیت و دشواریِ این بازی به مراتب بیشتر است چرا که با یک شکست از دور مسابقات حذف می شوید.

جی پلاس: می توانستی برابر بادران گلزنی هم کنی اما کم شانس بودی؟

هدفم کمک به پرسپولیس بود و امیدوارم هواداران راضی باشند. دوست داشتم گلزنی کنم اما نشد.

جی پلاس: برخی رسانه ها عنوان کردند سیامک نعمتی قصد جدایی از پرسپولیس را دارد چرا که کمتر به بازی گرفته می شود!

این حرف ها صحت ندارد. من در اول راه موفقیت هستم. دوست دارم چند سال در پرسپولیس باشم و پیشرفت کنم. رقابت شدید و نزدیک بازیکنان در پرسپولیس به پیشرفت من کمک می کند. اگر مناسب بازی کردن باشم، برانکو قطعا من را به میدان می فرستد. در پرسپولیس راحتم و به کارم ادامه می دهم.

جی پلاس: می توانید دو گانه لیگ برتر و جام حذفی را کسب کنید؟

هدف ما کسب سه گانه است اما رسیدن به لیگ برتر و جام حذفی قطعا در حد توان تیم ما هست و اگر همچنان با جدیت و قدرت به میدان برویم این اتفاق غیرممکن نیست.

جی پلاس: امکان دارد در دور بعد جام حذفی رقیب استقلال شوید؟

 فعلا بازی با صنعت نفت را در پیش داریم اما برای رسیدن به قهرمانی فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید