جی پلاس؛

علی کریمی و مهدوی کیا با استقلال قرارداد بسته بودند؟!/ پیشنهاد بارسلونا به خذیراوی

معاون سابق باشگاه استقلال پرده ادعا می کند که علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و مهرداد میناوند با استقلال قرارداد داخلی بسته بودند اما به خاطر یکسری مسائل به تیم رقیب رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کامران منزوی یکی از مدیران سرشناس استقلال در دهه هفتاد بود که نقش بسیار مهمی در فصل نقل و انتقالات برای آبی ها ایفا کرد و در آن سال ها توانست بازیکنان زیادی را از دست تیم رقیب یعنی پرسپولیس خارج کند.

منزوی هیچ وقت سمتی در هیات مدیره استقلال نداشت اما نزدیک ترین فرد به کاظم اولیایی (مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال) بود. او بعدا هم همکاری خود را با علی فتح الله زاده در راس این باشگاه ادامه داد و در این سال ها بازیکنان زیادی را راونه تیم آبی پوشان کرد که بعدا به بازیکنان با سابقه ای در این تیم تبدیل شدند.

منزوی شب گذشته در برنامه نود درباره سال هایی که با تیم سرخوپوش پایتخت رقابت شدیدی بر سر جذب بازیکن داشتند صحبت کرد و مدعی یکسری از مسائل پشت پرده شد. منزوی در این گفت و گو تاکید کرد که با اسطوره های فعلی پرسپولیس که در دهه هفتاد هنوز اسم رسمی نداشتند، قرارداد بسته بود اما در آخرین لحظه روانه پرسپولیس شده بودند.

ناراحتی علی کریمی از هواداران استقلال و رفتن به پرسپولیس

معاون سابق اولیایی با اشاره به علی کریمی و قراداد بستن این بازیکن با استقلالی ها، گفت: بعد از درخشش این بازیکن در تیم فوتسال فتح، در منزل یکی از بازیکنان استقلال با او قراداد داخلی به مبلغ پنج میلیون تومان بستم. آنجا به کریمی تعارف زدم که پول می خواهی، گفت نیازی ندارم. بعد از عقد قرارداد، این موضوع رسانه ای نشد و فوتسال استقلال و فتح در جام رمضان بازی کردند. در همان بازی علی کریمی خیلی استقلال را اذیت کردند و هواداران شروع به فحاشی علیه او کردند و حسابی کریمی را ناراحت کردند.

او ادامه داد: من هم به دلیل پنهانی بودن قرارداد نمی توانستم به هواداران بگویم فحاشی نکنید، کریمی بازیکن خودمان است. بعد از این اتفاق کریمی ناراحت شد و به دلیل اینکه پولی هم از ما نگرفته بود، عابدینی او را پرسپولیسی کرد و کریمی از دست استقلال پرید.

قرارداد داخلی استقلال با مهدی مهدوی کیا و مهرداد میناوند

منزوی همچنین به داستان قرارداد مهدوی کیا و میناوند هم استقلال اشاره کرد و گفت: در آن سال ها مهدوی کیا و میناوند بازیکنان جوان و با استعداد بودند که ما دست جنباندیم و با این دو بازیکن قرارداد بستیم اما عابدینی از غفلت ما در یک مقطع استفاده کرد و این دو بازیکن را هم به پرسپولیس برد.

دعوت نامه مجاهد خذیراوی از بارسلونا

معاون سابق باشگاه استقلال با اشاره به خارج کردن مجاهد خذیراوی از باشگاه پرسپولیس و آوردن او به استقلال نیز گفت: قرار بود ما با خذیراوی قرارداد ببندیم که عابدینی او را به باشگاه پرسپولیس برد تا هر چه زودتر او را پرسپولیسی کند. خذیراوی از داخل سرویس بهداشتی باشگاه به من زنگ زد که من در باشگاه پرسپولیس هستم و من سریع یک ماشین به آنجا فرستادم و او را آوردم که نهایتا با استقلال قرارداد بست.

منزوی مدعی شد: بعد از حضور مجاهد در استقلال، بارسلونا خواستار جذب این بازیکن شد که نامه دعوت نامه این باشگاه در باشگاه استقلال موجود است اما ما اجازه جدایی به خذیراوی ندادیم.

دیدگاه تان را بنویسید