جی پلاس/ یک متخصص پوست آمریکایی مطرح کرد:

بزرگترین اشتباهی که آقایان پس از ورزش مرتکب می شوند؟!

یک متخصص پوست ساکن شهر نیویورک پیرامون بزرگترین اشتباهاتی که آقایان پس از ورزش مرتکب می شوند و تاثیراتی که این اشتباهات روی پوستشان می گذارد، توضیح می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس سبک زندگی جی پلاس؛ بیزینس اینسایدر نوشت: دکتر ملانی گروسمن - متخصص پوست ساکن شهر نیویورک پیرامون بزرگترین اشتباهاتی که آقایان پس از ورزش مرتکب می شوند و تاثیراتی که این اشتباهات روی پوستشان می گذارد، توضیح می دهد.

دکتر ملانی گروسمن: اگر شما ورزش می کنید و پس از آن عرق را روی پوست خود می گذارید، با این کار، امکان بروز آکنه را افزایش می دهید و همچنین خودتان را در معرض خطر عفونت قرار می دهید. با این کار منافذ و فولیکول را از بین می برید.

این رطوبت و حرارت است که خارش کشال را در پای ورزشکار افزایش می دهد؛ بنابراین فکر نمی کنم ایده بیرون رفتن با دوستان و صرف غذا با آنها پس از ورزش مناسب باشد.

به طور طبیعی روی پوست باکتری هایی وجود دارد و هنگامی که عرق می کنیم، محیط رشد این باکتری ها را فراهم می آوریم. من فکر می کنم پس از ورزش، حتما به حمام بروید و دوش بگیرید. حتی لباس های خود را بشوید. من مراجعه کننده هایی دارم که مناطقی از پوستشان در زیر لباس، از آکنه پوشیده شده است. سوالی که از آنها می پرسم این هست که آیا پس از ترک باشگاه، لباس های خود را می شورند؟ اما جوابی که آنها می دهند این است که لباس را در قفسه ها می گذارند!

این اصلا درست نیست. شما واقعا باید لباس ها و تن خود را حتما پس از تمرینات ورزشی بشویید. گاهی اوقات از من پرسیده می شود " آیا لازم است پس از ورزش، عرق را بشوریم؟ پاسخ کامل من این است که زمانی که شما دوش بگیرید، دیگر خطری شما را از این حیث تهدید نمی کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید