گزارش جی پلاس از نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب

برندهای معتبر خارجی که نمایشگاه خودرو تهران را بین المللی کردند/ از شرق آسیا تا قلب اروپا + تصاویر کامل

چندین شرکت معتبر خودورساز مانند لکسوس، DS، سیتروئن، بنز و فولکس واگن با حضور در دومین نمایشگاه تهران در سال 96 موجب بین المللی شدن این نمایشگاه شدند و طرفداران زیادی را جذب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ شرکت های معتبر و خارجی خودروساز در دومین نمایشگاه خودروی تهران 96 برخی از شرکت های معتبر حاضر شدند و همین حضور کم رنگ هم علاقه مندان را به سمت غرفه این خودروها سوق داد.

شرکت های فرانسوی نسبت به کشورهای دیگر بهتر و پررنگ تر حاضر شدند و از آلمان و ژاپن نیز چند شرکت با محصولات خود توانستند وجهه بین المللی را به این نمایشگاه ببخشند.

از چین نیز چند شرکت نام آشنا در نمایشگاه حضور داشتند اما مطابق انتظارات کمتر بازدید کننده ای توقف زیادی در این غرفه ها داشت.

شرکت DS

این شرکت فرانسوی که محصولات لوکس شرکت سیتروئن را ارائه می کند، با دو خودرویی که در غرفه قرار داده بود توانست حجم زیادی از تماشاگران را به غرفه خود بکشاند.

DS جزو برندهای معتبر و بر طرفدار محسوب می شود که به دلیل قیمت بالای محصولاتش کمتر در ایران شناخته شده است.

DS

شرکت بنز

خودروساز آلمانی با دو خودروی نه چندان جدید خود در نمایشگاه حضور داشت اما همین دو خودرو هم با استقبال طرفداران این گروه مواجه شد.

بنز با دو محصول E200 و C200 که در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده، در کنار دو خودرو کلاسیک خود غرفه جمع و جور و پر مخاطبی را داشت.

بنز E200

بنز E200

لکسوس NX300h

بنز C200

بنز C200

شرکت سیتروئن

خودروساز فرانسوی که از دیرباز با محصولاتی مانند ژیان و زانتیا در ایران شناخته می شود، بعد از ارائه C5 در سال های گذشته، از دو محصول C3  و C4 رونمایی کرد. قیمت پیش بینی شده برای این دو محصول مطابق با انتظارات مصرف کنندگان ایرانی است و به نظر می رسد سیتروئن بتواند جایگاه خوبی را در این بازار به دست بیاورد.

سیتروئن C3

سیتروئن c3

سیتروئن C4

سیتروئن C4

شرکت تویوتا و لکسوس

خودروساز ژاپنی تویوتا و لکسوس (برند لوکس تویوتا) مشترکا در یک غرفه مخصولات خود را به نمایش گذاشتند. تویوتا با محصول جدیدش به نام C-HRF و RAV4 در کنار لکسوس NX300h در این نمایشگاه خودنمایی کردند و یکی از شلوغ ترین غرفه ها به نام این دو شرکت ثبت شد.

تویوتا C-HRF

تویوتا C-HR

لکسوس NX300h

لکسوس NX300h

شرکت چانگان

شرکت چینی که با چندین محصول خود در این دوره از نمایشگاه حضور داشت، در جذب مخاطبان چندان موفق نبود اما از نظر ارائه محصولات متنوع نسبت به سایر شرکت ها بهتر ظاهر شده بود.

چانگان CS 75

چانگان

چانگان CS 95

چانگان

چانگان

شرکت فولکس واگن

یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان در قسمت آرام نمایشگاه دو محصول TIGUAN  و PASSAT علاقه مندان مخصوص خود را به سمت غرفه این شرکت سوق داد. غیبت فولکس واگن در چند سال گذشته در بازار ایران با ارائه این دو محصول جبران می شود.

فولکس واگن TIGUAN

فولکس واگن TIGUAN

فولکس واگن PASSAT

فولکس واگن PASSAT

به گزارش جی پلاس؛ دومین نمایشگاه خودروی تهران از 6 آذر تا 10 آذر و از ساعت 10 تا 18 در نمایشگاه شهر آفتاب دایر است.

دیدگاه تان را بنویسید