در گفت و گو با جی پلاس؛

کامیابی نیا: بیرانوند عجولانه رفتار کرد!/ تساوی با پدیده ربطی به استعفای طاهری نداشت

هافبک تدافعی پرسپولیس درباره اختلاف بیرانوند و هواداران این تیم می گوید که هر دو طرف ماجرا باید درک متقابلی از هم داشته باشند. او البته حرکت بیرانوند را عجولانه و رفتار تماشاگران را نادرست می داند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ با پیگیری هفته دوازدهم لیگ برتر، پرسپولیس در دیداری خانگی با تساوی بدون گل برابر پدید متوقف شد و شانس رسیدن به صدر جدول را در روزی که پارس جنوبی شکست خورده بود، از دست داد.

سرخپوشان در این بازی برخلاف بازی های قبل، کم موقعیت بودند و حریف به خوبی راه دروازه خود را به روی مهاجمان این تیم بست تا حتی صدای برخی از هواداران در بیاید.

بحث برانگیزترین صحنه این بازی، لحظه ای بود که علیرضا بیرانوند در واکنش به شعارهای کنایه آمیز هواداران که نسبت به صحبت های چند وقت قبل او مبنی بر اینکه گفته بود به سربازی می رود چون خانواده اش مهم تر از پرسپولیس است، علامت سکوت نشان داد و به اختلافات دامن زد.

ناراحتی بیرانوند از این موضوع به رختکن تیم هم کشیده شد اما این بار کریم باقری به همراه سیدجلال حسینی و حسین ماهینی پاسخ قاطعی به دروازه بان پرسپولیس می دهند و او را به خاطر حرکتش مورد سرزنش قرار می دهند.

کمال کامیابی نیا یکی از بازیکنان حاضر در دیدار با پدیده مشهد که از ابتدا در زمین بود و بارها در فاز هجومی دیده شد، بعد از بازی دقایقی با خبرنگار ورزشی جی پلاس صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

می دانستیم کار سختی برابر پدیده داریم

جی پلاس: برابر پدیده با دفاع سرسختی مواجه شدید و نتوانستید به گل برسید. بازی چطور بود؟

بازی پر فشاری بود. پدیده تیم خوبی است و می دانستیم کار سختی خواهیم داشت. آنها دفاع حساب شده ای انجام دادند و در مواقعی هم خوش شانس بودند که توپ ما وارد دروازه این تیم نشد. تمام تمرکزشان روی کارهای دفاعی بود و به این تیم اجازه موقعیت سازی ندادیم. دوست داشتیم هواداران را دست پر راهی خانه کنیم که این طور نشد. در فوتبال همیشه نمی برید و در آن مساوی و باخت هم وجود دارد که روز گذشته به یک امتیاز رسیدیم.

جی پلاس: اگر پدیده را می بردید، می توانستید از توقف پارس جنوبی و پیکان استفاده کنید و ضمن رسیدن به صدر جدول، اختلاف امتیاز خود را افزایش دهید.

از این موضوع آگاه بودیم اما حریف مشهدی هم قوی بود و در دفاع بسیار خوب کار کرد. کاری نمی توان کرد. امیدوار به هفته های آینده هستیم و تلاش می کنیم به صدر جدول برسیم. تمام هدف ما رسیدن به قهرمانی است و دست از این کار نمی کشیم.

امیدوارم مدیر جدید زودتر معرفی شود

جی پلاس: بازی دیروز تحت تاثیر دو اتفاق برگزار شد. قبل از بازی خبر استعفای طاهری مدیرعامل باشگاه منتشر شد. این موضوع روی کارتان تاثیرگذار بود؟

پرسپولیس در سه سال گذشته بسیار با ثبات بوده و باید همه تلاش خود را برای حفظ این روند انجام دهیم. طاهری از مدیران خوب فوتبال بود که به دلیل مشکلات اقتصادی تصمیم به کناره گیری گرفت. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مدیریت تیم مشخص شود چون پرسپولیس در برهه حساسی قرار دارد و یک مدیر توانمند می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند.

درست است که جدایی طاهری از تیم اهمیت زیادی دارد اما فکر نمی کنم این موضوع روی بازی تاثیر گذاشته باشد. تمام فکر ما روی بردن بازی بود و تساوی برابر پدیده کمترین ارتباطی به طاهری ندارد.

بیرانوند عجولانه عمل کرد

جی پلاس: حرکت بیرانوند در مقابل تماشاگران سر و صدای زیادی بعد از بازی کرد. چرا این موضوع به این اینجا کشیده و حالا به مشکلی بزرگ بین دروازه بان ملی پوش تیم و هواداران تبدیل شد؟

درست نیست در این شرایط درباره این موضوع صحبت کنم اما فکر می کنم هوادار و بازیکن باید درک متقابلی از هم داشته باشند. در حین بازی تیم نباید یکی از بازیکنان را تحت فشار قرار داد چرا که به تیم لطمه می زند. این موارد را باید در جا و مکان دیگری حل کنند. علیرضا هم عجلاونه عمل کرد و آن را تایید نمی کنم.

به گزارش جی پلاس؛ پرسپولیس بازی بعد خود در هفته سیزدهم را در جم مقابل پارس جنوبی برگزار می کند که یک بازی شش امتیازی برای هر دو تیم است.

دیدگاه تان را بنویسید