نمایشگاه مطبوعات/ در گفتگو با جی پلاس؛

آرش برهانی: ساختار تهاجمی استقلال مریض است/ شفر نیاز به زمان دارد

مهاجم پیشین استقلال تهران کیفیت مهاجمان استقلال را بالا دانست و گفت: مهاجمان مشکلی ندارند و ساختار تهاجمی استقلال مریض است.

لینک کوتاه کپی شد

آرش برهانی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال در بازدید از غرفه جماران و جی پلاس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ابتدا درباره دربی 85 اظهار کرد: دوندگی و تلاش بازیکنان در زمین خوب بود. اما من از لحاظ فنی این بازی را نپسندیدم. انتظارات از این دو تیم و از بازیکنان خیلی بیشتر بود. دو تیم بازیکنان با کیفیت و خیلی خوبی داشتند ولی متاسفانه بازی از بار فنی بالایی برخوردار نبود.

بازیکن سابق استقلال همچنین درمورد شفر و آینده این مربی در تیم استقلال تصریح کرد: شفر مربی خوبی است اما باید شناخت بیشتری نسبت به تیم پیدا کند. این عدم شناخت باعث شده بود که به نظرم تعویض های خوبی نداشته باشد. البته طبیعتا شفر نیاز به زمان دارد و  این مشکل در آینده رفع خواهد شد.

برهانی مهاجم های حال حاضر استقلال را جزء مهاجمان با کیفیت لیگ دانست و به جی پلاس گفت: مهاجم های استقلال مشکلی ندارند و این ساختار تهاجمی تیم استقلال است که مریض است و احتیاج به تغییر دارد.

این مهاجم پیشین استقلال درخصوص وضعیت بیت سعید در این تیم هم خاطرنشان کرد: بیت سعید بازیکن خوبی است و می تواند به استقلال کمک کند. معتقدم استقلال باید تفکرات هجومی خود را تغییر دهد.

دیدگاه تان را بنویسید