گفتگوی جی پلاس پیش از دربی ۸۵؛

محمد انصاری: برای بردن استقلال برنامه داریم/ ناکامی در آسیا را فراموش کردیم و هر دو جام را می خواهیم

مدافع میانی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش برای بردن استقلال در دربی 85 برنامه دارد، گفت: ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کردیم و بدون هیچ فشار و استرسی، با آمادگی کامل روی دربی متمرکز هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ دربی 85 پایتخت میان تیم های پرسپولیس و استقلال پنج شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و هر دو تیم نتایج هفته های اخیر را فراموش کرده اند.

با وجود حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، این تیم ابتدای هفته جاری توانست با حساب دو بر صفر نفت تهران را شکست دهد و ناکامی سال گذشته در جام حذفی را هم جبران کند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

بعد از جام حذفی، نوبت به باز پس گرفتن صدر جدول از پارس جنوبی بوشهر رسیده و شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای این کار نیازمند شکست دادن استقلال در دربی 85 هستند. بر خلاف نتایجی که استقلال در ابتدای فصل گرفته بود، این تیم با آمدن شفر فعلا تاحدودی در نتیجه گیری موفق ظاهر شده و صد البته که گاهی تیم بهتر، پیروز دربی نشده است.

محمد انصاری - مدافع میانی و چپ پرسپولیس که جزو بازیکنان ثابت پرسپولیس پر ستاره محسوب می شود، می گوید این تیم با حذف از آسیا تمام تمرکز خود را روی لیگ برتر و جام حذفی گذشته است.

او می گوید هیچ فشار و استرسی روی این تیم نیست و قدرتمند تر از همیشه به راه خود ادامه می دهند. مصاحبه این بازیکن با خبرنگار ورزشی جی پلاس، را در ادامه می خوانید:

همه فوتبالی ها دربی را می بینند

جی پلاس: بازی رفت استقلال و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر پنج شنبه برگزار می شود. این بازی را چطور می بینی؟

انصاری: مهم ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران خواهد بود و هر کسی که فوتبال را دوست داشته باشد، این بازی را می بیند. فکر می کنم طرفداران هر دو تیم یک بازی مهیج را مشاهده کنند.

هیچ فشاری و استرسی روی پرسپولیس نیست

جی پلاس: در هفته های گذشته روزهای پر تلاطمی را سپری کردید. آن اتفاقات روی دربی تاثیر نمی گذارد؟

انصاری: در بازی با نفت تهران و استقلال خوزستان نشان دادیم هیچ مشکلی نداریم. در برابر الهلال هم خوب بودیم و داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. بازی های ما نشان می دهد هنوز هم آماده هستیم و تیم مشکلی ندارد. مانند بازی های گذشته هیچ فشار و استرسی روی تیم نیست و با تمرکز کامل به مصاف این تیم می رویم. بعد از بازی با نفت تهران روی دربی تمرکز کرده ایم و همه بازیکنان از نظر ذهنی در شرایط خوبی هستند.

برای کسب حداکثر جام ها بازی می کنیم

جی پلاس: همواره پیروزی قبل از دربی اهمیت داشته و شما هم توانستید نفت تهران را شکست دهید.

انصاری: قطعا کسب پیروزی قبل از دربی مهم بود. از طرفی اگر دربی را هم نداشتیم با همین روند پیش می رفتیم چرا که ما برای کسب حداکثر جام ها به میدان می رویم.

یک بار دیگر از زمین بلند می شویم و به سمت قهرمانی آسیا می رویم

جی پلاس: حذف از آسیا انگیزه بازیکنان را کم نکرد؟

انصاری: خیلی زود ریکاوری کردیم و دیگر به آسیا فکر نمی کنیم. یک بار دیگر بلند می شویم و امسال در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب می کنیم و به سمت قهرمانی می رویم.

برای پیروزی در دربی به میدان می رویم

جی پلاس: از دربی دور نشویم! بازی را می برید؟

انصاری: هدف ما در همه دیدارها کسب برد است. درست است این بازی شرایط خاص خودش را دارد و سال گذشته هم در عین اینکه شرایط خوبی داشتیم، شکست خوردیم اما با بهترین کیفیت در مسابقه حاضر می شویم و برای پیروزی برابر استقلال برنامه ریزی کرده ایم.

هواداران پرسپولیس 90 دقیقه تیم مان را تشویق کنند

جی پلاس: هواداران دو تیم نقش مهمی در اهمیت پیدا کردن بازی ایفا می کنند. فکر می کنی باز هم ورزشگاه پر می شود؟

انصاری: پر شدن ورزشگاه طبیعی است و همیشه هواداران سکوها را احاطه کردند. از هواداران مان می خواهم نود دقیقه پرسپولیس را تشویق کنند تا با کسب برد خوشحال شان کنیم. امیدوارم هواداران هر دو تیم از کیفیت بازی لذت ببرند.

دیدگاه تان را بنویسید