جی پلاس؛

معرفی نیسان 2018 قبل از نمایشگاه توکیو + تصاویر و مشخصات

نیسان لیف نیسمو 2018 پیش از نمایش در نمایشگاه توکیو به صورت رسمی معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار علم و فناوری جی پلاس؛ سایت کار ادوایس نوشت: نیسان لیف نیسمو 2018 پیش از نمایش در نمایشگاه توکیو به صورت رسمی معرفی شد.

در مقایسه با نسل جدید و استاندارد لیف الکتریکی، این خودرو طراحی زیباتر و اسپورتی به خود گرفته است. خطوط قرمز در قسمت پایین بدنه، چرخ های بزرگ تر، کاهش ارتفاع خودرو و تضادهای سیاه و سفید در بدنه خودرو، جذابیت بصری بدنه را افزایش داده است.

نسل جدید نیسان لیف، حدود ۱ سانتی‌متر ارتفاع کمتر، ۲ سانتی‌متر عریض‌تر و ۳ سانتی‌متر طویل‌تر شده است؛ ولی سبک طراحی جدید خودرو باعث شده تا بنظر برسد بدنه‌ی خودرو بیش از این اعداد طویل‌، عریض‌ و کوتاه‌تر شده است. فاصله‌ی خودرو از زمین تغییری نکرده است. در واقع نیسان لیف، بدون توجه به برقی یا بنزینی بودن آن، اکنون خودروی به مراتب خواستنی‌تری شده است.

Nissan-Leaf-Nismo-Concept-Tokyo-171003-01_03-source

فضای داخلی بیشتر از آنچه که انتظار می‌رود راحت و لوکس است. موارد با کیفیتی چون صندلی‌های با چرم روزنه‌دار و میکروفیبر و دوخت قرمز رنگ در خودروی مورد بررسی وجود دارد. این هایلایت های قرمز همچنان در محفظه های درها  و حتی در فرمان D  مانند خودرو دیده می شود که نقطه 12 را به ما نشان می دهد.

کابین خودرو حس جادار بودن را به خوبی القا می‌کند و صندلی‌های جلو برای خودروی کوچکی مانند لیف، حتی برای افرادی با جثه‌ی بزرگ بسیار جادار هستند. در عقب نیز فضای بزرگ و جاداری را شاهد هستیم .

Nissan-Leaf-Nismo-Concept-Tokyo-171003-01_08-source

این شرکت می گوید که مفهوم Nismo از ویژگی های آیرودینامیک بالاتری ، به دلیل وجود بدنه جدید برخوردار است و از طرفی دیگر وجود چرخ های با کیفیت بالاتر به بهبود عملکرد ماشین بسیار کمک کرده است.

تنها حدود یکماه از انتشار نسل جدید خودروهای برقی می گذرد که این شرکت، این نسل جدید را به مجموعه ای از سیستم های رانندگی نیمه مستقل با نام ProPilot و یک بسته باتری 40 کیلو وات ساعتی با حداکثر توانایی طی 400 کیلومتر مسافت مجهز کرده است.

نسل جدید لیف از همان موتور برقی نسل پیش استفاده می‌کند اما برای دستیابی به قدرت بیشتر، شاهد بهبود‌هایی در این بخش هستیم. به لطف اینوِرتر جدید، پیشرانه‌ی برقی توان خروجی ۱۱۰ کیلووات (۱۴۷ اسب بخار) را خواهد داشت. البته افزایش توان، انرژی بیشتری هم طلب می‌کند که با بیشتر شدن ظرفیت باتری‌ها، این مورد نیز برطرف شده است. علاوه بر این حالت Eco نیز در دسترس است که شتاب و سرعت خودرو را جهت بهبود کارایی آن کاهش می‌دهد.

Nissan-Leaf-Nismo-Concept-Tokyo-171003-01_05-source

اگرچه که خودروهای برقی در مقایسه با خودروهای درون‌سوز صدای کمتری دارند، ولی این موضوع به این معنی نیست که در خودروی برقی صدای مزاحمی وجود ندارد. در نسل پیش نیسان لیف با وجود نبودن صدای پیشرانه، بیش از هر چیزی صدای باد جلب توجه می‌کرد، که مقصر اصلی آن آینه‌های بغل هستند. طراحان نیسان برای رفع این مشکل، مواردی مانند شیشه آکوستیک جلو را جهت عایق صدا تعبیه کرده‌اند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید