گزارش جی پلاس؛

گوشی جدیدی که پشه‌ها را از محیط اطراف دور می‌کند + تصاویر

شرکت ال‌جی با هدف مبارزه با بیماری مالاریا و...، گوشی هوشمندی معرفی کرد که پشه‌ها را از محیط اطراف خود دور نگه می‌دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ ال‌جی نام گوشی جدید خود را LG K7i گذاشته و می‌خواهد از آن در کنگره موبایل هند در هفته جاری رونمایی کند.

این گوشی می تواند از دریچه پشتی خود امواج فراصوتی ساطع کرده تا آفات و حشرات موذی را دفع کند. این امواج هیچ ضرری برای انسان ندارد و کاملا ایمن هستند.

گفتنی است ال‌جی از این فناوری در بعضی محصولات دیگر مانند دستگاه تهویه مطبوع و تلویزیون‌ هم برای "دفع پشه" استفاده کرده است. علاوه بر این، اکنون اپلیکیشن‌ هایی در بازار موجودند که از فناوری مشابهی برای این کار بهره می‌برنداما ال‌جی ادعا می‌کند این نخستین بار است که چنین فناوری‌ای در گوشی هوشمند به کار رفته است.

گوشی K7i مبتنی بر اندروید بوده و 122 دلار قیمت دارد. ال‌جی قصد دارد به غیر از هند، این گوشی را به بازار سایر کشورها هم عرضه کند.

گوشی ال جی

دلیل اینکه ال‌جی این گوشی را مختص هند طراحی کرده این است که هندی ها سال هاست با بیماری‌هایی مانند مالاریا و تب دنگی که از طریق پشه منتقل می‌شوند، دست و پنجه نرم می‌کند که بنابر به گزارش دولت این کشور، سالانه ده‌ها هزار مورد از این موارد در هند گزارش شده که در نهایت جان صدها نفر را می‌گیرند.

گوشی ال جی

گوشی ال جی

 

گوشی ال جی

دیدگاه تان را بنویسید