گزارش جی پلاس از دورهمی مجازی سرخپوشان

پرسپولیسی ها سوژه دیشب توییتر شدند!

پنج بازیکن پرسپولیس برای اولین بار به صورت همزمان در توییتر حاضر شدند و با سوتی تایپی شجاع خلیل زاده شوخی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس روز گذشته توانست گسترش فولاد را با سه گلی که در دقایق پایانی نیمه دوم به ثمر رسیده بود، شکست بدهد.

همین پیروزی شیرین باعث خوشحالی و افزایش روحیه بازیکنان پرسپولیس شده بود و شجاع خلیل زاده به تقلید از حسین ماهینی، بلافاصله بعد از اتمام بازی، پیامی را در توییتر منتشر کرد تا سایر بازیکنان پرسپولیس، این توییت را دست مایه شوخی و خنده خود در توییتر کنند!

در واقع بعد از اینکه حسین ماهینی به صورت پیوسته، همبازیان خود را به توییتر آورد، برای اولین بار بازیکنان این تیم به صورت دسته جمعی در فضای مجازی شوخی می کردند.

غلط تایپی خلیل زاده در نوشتن "خدا را شکر" ابتدا با واکنش سریع مهدی طارمی مواجه شد و با خلیل زاده شوخی کرد و حسین ماهینی هم به طارمی اضافه شد.

سپس نوبت به عضویت یک بازیکن دیگر در توییتر رسید و کمال کامیابی نیا با پیامی ورود رسمی خود به توییتر را اعلام کرد.

همزمان با شوخی این چهار نفر، فرشاد احمدزاده هم پیام دیگری را منتشر کرد و در نهایت هر پنج بازیکن با هم شوخی می کردند و هواداران هم به آن ها اضافه شده بودند.

این پیام ها تا حدود یک ساعتی ادامه داشت تا نوبت به انتشار عکس برسد و مهدی طارمی و شجاع خلیل زاده عکسی از دورهمی پنج نفره سرخپوشان در سالن فرودگاه منتشر کردند تا همه چیز برملا شود.

در آخر هم کاسه کوزه های اشتباه تایپی خلیل زاده سر علیرضا بیرانوند خورد شد و او را باعث این اشتباه دانستند.

این شوخی ها باعث شده بود که هواداران خطاب به ماهینی بگویند که سایر بازیکنان پرسپولیس را هم به توییتر بیاورد تا راحت تر از همیشه در ارتباط باشند.

 

توییتر

توییتر

توییتر

دیدگاه تان را بنویسید