گزارش اختصاصی جی پلاس؛

سهل انگاری عجیب فدراسیون دوومیدانی در اعزام یک ملی پوش به بازی های آسیایی داخل سالن!/ آقای کیهانی! بازهم بانوان فراموش شدند؟

سهل انگاری فدراسیون دوومیدانی در اعلام لیست نفرات اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا سبب شده یکی از بهترین دوومیدانی کاران از رفتن به رقابت ها باز بماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی دوومیدانی ایران پیش از این قرار بود با دو ورزشکار زن در بازی های داخل سالن آسیا حضور پیدا کند اما به نظر می رسد اعزام یکی از دوومیدانی کاران به دلیل یک اشتباه عجیب منتفی است!

الهام کاکلی دونده 400 متر ایران که در ماه های گذشته رکوردهای خوبی را برجای گذاشته است، ظاهرا به دلیل سهل انگاری فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان حضور در بازی ها را از دست می دهد.

در لیست اولیه دوومیدانی کاران اعزامی به بازی های داخل سالن قهرمانی آسیا در ترکمنستان، فدراسیون دوومیدانی نام او را ننوشته و به همین دلیل نامش توسط کمیته ملی المپیک به مسئولان برگزاری رقابت ها داده نشده است؛ بنابراین تقریبا می توان گفت او نمی تواند در این رقابت ها حضور داشته باشد!

پریسا بهزادی - نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی درباره این مسئله به خبرنگار جی پلاس گفت: کاکلی از من پرسید که نامم در لیست نوشته شده یا نه و  اعلام کرد که کمیته به او گفته در لیست قرار نداری؛ من هم به او گفتم این مسئله را پی گیری می کنم  و نمی توانم الان بگویم هستی یا نه.

بهزادی ادامه داد: امیدوارم این امکان فراهم شود که با وجود اینکه نامش در لیست اولیه وجود نداشته به رقابت ها برود، هر چند سخت است که مسئولان برگزاری مسابقه ها متقاعد شوند او به رقابت ها برود. نام الهام کاکلی در لیست های بعدی وجود داشته اما در لیست اولیه نامی از او برده نشده است.

به گزارش جی پلاس؛ به نظر می رسد فدراسیون دوومیدانی و سازمان تیم های ملی فراموش کرده اند نام بانوی دونده ایران را در لیست قرار بدهند و به همین راحتی او حضور در بازی های داخل سالن آسیا را از دست می دهد.

لیست اولیه به صورتی است که فدراسیون ها می توانند هر تعداد نفری که می خواهند را در آن ثبت کنند و هیچ محدودیتی ندارد و به مرور آنها را خط بزنند اما در همان لیست هم جایی برای الهام کاکلی وجود نداشته است!

عدم تمایل فدراسیون برای اعزام ورزشکاران دختر به حدی رسیده که آنها حتی فراموش می کنند نام ورزشکار خود را که رکوردهای خوبی هم برجای گذاشته، در لیست قرار بدهند.

این در حالی است که فدراسیون برای اعزام دیگر بانوی دوومیدانی کار یعنی سپیده توکلی هم رکورد تعیین کرده است در حالی که هیچ یک از نفرات تیم ملی مردان با زدن رکورد و ورودی راهی رقابت ها نشدند!

بنابراین باید دید آیا فدراسیونی که ریاست آن را مجید کیهانی بر عهده دارد با کمک کمیته ملی المپیک می تواند شرایطی را مهیا کند تا ورزشکاری که نامش در لیست نبوده به رقابت ها برود یا خیر.

دیدگاه تان را بنویسید