پس از صعود والیبال ایران به رقابت های جهانی؛

محمد موسوی در گفتگو با جی پلاس: سطح فنی تیم ملی نسبت به لیگ جهانی ارتقا یافت/ به عادل غلامی نیاز داریم/ بعضی رسانه ها از کاه، کوه ساختند!

محمد موسوی درباره درگیری با عادل غلامی گفت: اصلا بحثی میان ما شکل نگرفت و رسانه ها از کاه، کوه ساختند.

لینک کوتاه کپی شد

محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال بعد از پایان رقابت های انتخابی قهرمانی جهان که با صعود مقتدرانه ایران پس از کسب چهار برد قاطع همراه شد، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، اظهار کرد: رقابت های سختی را پشت سرگذاشتیم. همان طور که از ابتدا هم گفته بودم تیم های قوی در این مسابقه ها حاضر بودند و شرایط به گونه ای نبود که تیم ها از قبل بازنده باشند و نتوانند برابر ما کاری انجام بدهند.

** سطح فنی تیم ملی نسبت به لیگ جهانی بالاتر رفته است

موسوی ادامه داد: گروه سختی داشتیم و اگر کمی تیم ها را دست کم می گرفتیم شاید کارمان برای صعود دشوار می شد. چین با مربی گری رائول لوزانو نمایش خیلی خوبی داشت و موفق شد همراه ما راهی رقابت های جهانی شود. قطری ها هم با به کار گیری بازیکنانی از ملیت های مختلف به دنبال این بود که سهمیه رقابت های جهانی را بگیرد. قزاق ها نیز که در قهرمانی آسیا نایب قهرمان شده بودند در این رقابت ها همه بازی های خود را باختند که این نشان دهنده سطح بالای مسابقات بود. درباره تیم کره جنوبی هم همه می دانند که چه سابقه ای در آسیا دارد. در مجموع خوشبختانه ما عملکرد خیلی خوبی در این رقابت ها داشتیم و توانستیم سهمیه رقابت های جهانی را کسب کنیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال درباره عملکرد تیم ملی افزود: نسبت به لیگ جهانی سطح فنی تیم ملی بالاتر رفته و ما روزبه روز بهتر می شویم. ما کارمان را با یک مربی جدید شروع کردیم و شاید کمی طول بکشد تا به روال مورد نظر برسیم.

** جام بین قاره ای محک خوبی برای تیم ملی است

او درباره رقابت های جام بین قاره ها نیز به جی پلاس گفت: کادرفنی در نظر دارد با یک برنامه ریزی خوب راهی این رقابت ها شویم. در جام بین قاره ها تیم های بزرگی حضور دارند و تیم ملی ایران می تواند به خوبی محک بخورد.

** تیم ملی به عادل غلامی نیاز دارد

محمد موسوی همچنین درخصوص محرومیت عادل غلامی پس از درگیری که با هم داشته اند، تصریح کرد: من و عادل دوست های خوبی هستیم و مشکلی باهم نداریم. امیدوارم به زودی عادل را در تیم ملی ببینیم. البته همه چیز دست کادرفنی است و آنها باید تصمیم بگیرند و در این باره دخالتی ندارم. تیم ملی در راهی که آغاز کرده به همه ملی پوشانش احتیاج دارد.

** من و عادل درگیر نشدیم و رسانه ها از کاه، کوه ساختند!

او با اشاره به درگیری با عادل غلامی، به جی پلاس گفت: اصلا اتفاق خاصی هم رخ نداد و فکر می کنم برخی رسانه ها موضوع را بزرگ کرده و از کاه، کوه ساختند! من و عادل اصلا باهم بحث هم نکردیم جه برسد به درگیری فیزیکی که در رسانه ها عنوان شد. واقعا وقتی عادل از تمرین رفت، من تعحب کردم و اصلا نمی دانستم به چه علت این اتفاق افتاده است!

 

به گزارش جی پلاس؛ محمد موسوی در حالی درباره ماجرای بحث با عادل غلامی چنین موضع گیری ای دارد که تمام خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ملی تنها به آنچه در تمرین رخ داد اشاره کرده و عمدتا آنچه دیده بودند را نوشتند. طبعا اگر هیچ موضوع خاصی نبوده، چرا کادرفنی تیم ملی عادل غلامی را جریمه کرد؟! در هر حال اینها مواردی است که موسوی پاسخی برای آنها نداشت!

دیدگاه تان را بنویسید